Dag/nachtcrème

Hee! Nou ik gebruik nu al een tijdje de crème Aqualia Thermal van Vichy. Deze vind ik erg goed maar hij is een beetje prijzig :sunglasses:. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe dag/nachtcrème. Ik heb niet echt veel last van pukkels/puistjes, maar als ik er last van heb komt 't gewoon omdat m’n huid zo droog is :frowning_face:. Daarom heb ik echt een nieuwe, goede, minder dure crème nodig. Weet iemand een paar goede :slightly_smiling_face:? X

Zelf gebruik ik de dag- en nachtcreme van Nivea Pure. Die zijn iets van 9 euro per stuk, dat valt best wel mee. Je kan ook wachten totdat er weer een aanbieding is van 1+1 gratis van nivea bij de kruidvat. Ik vind ze in ieder geval heel erg fijn. En ik gebruik dan ook de make-up remover en tonic van die lijn. Nu heb ik ook echt geen last meer van puistjes maar mijn huid is nog steeds wel een beetje vettig.

Heb altijd Garnier skin naturals (en koop hem dan bij de Action) of hij is vaak in de aanbieding bij Etos en Kruidvat (1+1 bijv. of 2e halve prijs en zoals nu 3e gratis)

Nou ik gebruik lekker Kruidvat huismerk! :stuck_out_tongue: Lekker 1,50 per tube (dacht ik), ik ga dus echt geen 10 euro betalen voor een tubetje creme! En ze ruiken heerlijk.

Ik heb de variant voor de droge/gevoelige huid, je hebt er ook een voor normale/gemengde huid. Ik vind ze heel fijn, hij maakt mijn (hele) droge huid weer superzacht en gevoed zonder het vettig te maken. Naast de dag- en nachtcreme gebruik ik trouwens ook de makeup-remover van dezelfde lijn, die vind ik ook fijn :slightly_smiling_face: Ik heb trouwens nooit last van puistjes, dus ik heb geen idee hoe hij daarvoor is…

Gebruikte hiervoor Nivea van dit alles, maar ik vind Kruidvat-merk van de dag- en nachtcremes 10x beter en de makeup-remover is eigenlijk hetzelfde qua kwaliteit.

Ik gebruik Yes to carrots moisturizing day cream wat je bij de Tuinen kan halen voor 13 euro. Hij is speciaal voor de droge huid en vind het de beste creme die ik ooit gehad heb!

Ik gebruik ook meestal die van nivea
Die is echt heel fijn.

Bedankt allemaal :slightly_smiling_face:.

Huismerk van de Kruidvat.
Of nivea.

Ik gebruik Olaz, ben er erg tevreden over! Heb ook hema gebruikt, maar daar werd mijn huid vettig van… :frowning_face:
Die ik van Olaz gebruik is rond de 6 euro bij de Kruidvat. :slightly_smiling_face:

Ik gebruik er nu 1 van nivea, maar vind hem helemaal niet fijn. Dus ik ben van plan om misschien een tube van kruidvat eigen merk te gaan kopen of één van weleda…