Dag na drinken van alcohol misselijk

Hoi allemaal,

De dag nadat ik alcohol heb gedronken ben ik de laatste tijd echt súper misselijk. Ik weet dat dit een kater is, maar had hier nooit eerder echt last van… Sinds een half jaar ongeveer, ook al drink ik bijvoorbeeld 4 glazen wijn, ben ik de dag erna echt kots misselijk. Soms moet ik ook overgeven, maar meestal gewoon de hele dag het gevoel alsof ik moet gaat kotsen.

Heeft iemand misschien tips hoe ik dit kan verhelpen…?

Ik heb het ook. Als ik bijvoorbeeld Baileys ofzo gehad heb, dan ben ik zo ziek dat ik meerdere keren op een dag moet overgeven er van.
Verschilt bij iedereen. Ja, dit is een kater… Nee, ik zou niet meer gaan drinken als ik jou was.

Misschien handig om bij elk glas wijn dat je neemt een glas water te nemen. Dat helpt bij mij wel wat in ieder geval.

Oh ja thanks he, maar op zo’n antwoord zit ik niet echt te wachten maar dat begrijp je zelf ook wel, denk ik.

Ik ga vanavond uit eten, dus ga ik dat maar eens proberen!

Goodluck en eet smakelijk! Ik denk dat het wel werkt. (:

Dat was niet zo moeilijk, heb gister flink wat wijn op maar bij elk glas ook echt een glas water gedronken, voel me echt STUKKEN beter!

Ik drink altijd een shitload aan water na het stappen. Helpt ook. Dus als het niet tijdens het drinken kan, kan erna ook! Haha :’) Melk doet trouwens ook wonderen bij mij, geen idee of dat echt zo is bij iedereen.

Toen ik laatst melk dronk terwijl ik een kater had werd ik juist misselijker. Maar dat is denk ik idd ook weer verschillend.

Water drinken helpt inderdaad!

Ik dronk eerst altijd liters melk als ik een kater had, maar toen werd ik overgevoelig voor lactose. Heb melk nu vervangen door jus d’orange, gaan zo 3 pakken doorheen op zo’n dag, haha!

Maar ik voel me echt een stuk beter, dankzij het water denk ik!