dag en nachtcrème

Heehoi peepzz!
Ik vroeg me dus af wat voor een ervaringen jullie hebben met dag en nachtcrème! Ik ben namelijk al een tijdje opzoek naar dag/nacht crème die daadwerkelijk ook wat effect toont zoals niet meer van die velletje, minder bultjes en onzuiverheden zouden ook geweldig zijn en gewoon een zachte en mooie (niet vettige) huid! Natuurlijk weet ik dat je meer nodig hebt dan alleen crème want uiteraard reinig en scrub ik mijn gezicht ook. Ik ben net pas begonnen met het gebruiken van hydraterende dag & nacht crème van aloë vera. Deze komt van de tuinen. Heeft er iemand al ervaring met deze en kunnen jullie allemaal tips geven? Alvast bedankt! En btw weten jullie iets tegen wallen? Ik heb namelijk dikke, donkere, lelijke wallen onder mijn ogen waar ik graag vanaf zou willen komen!

-xxx- :upside_down_face:

Uhh ik heb voor mijn wallen iets van essence, dat gemaakt is van komkommer:)

Ik gebruik antirimpel crème van de lidl :cold_sweat: Werkt supergoed.

is dat iets dat je opsmeert of waarmee je het bedekt? en had dit goed en duidelijk effect?

Ik heb geen creme en ben nog steeds goddelijk

Nee mijn huid ziet er prima uit

waar tegen precies?

jammer genoeg is dat niet aan iedereen gegund :frowning_face:

Het is deze en het smeer je op, en hef had een heel goed&duidelijk effect.
Wel brandt het in het begin precies een beetje, maar dat komt omdat het wat kouder is wat je opsmeert

ik moest harder lachen dan wat normaal was, hahaha :cold_sweat:

Ik gebruik dag, nacht en oogcreme van Clinique :slightly_smiling_face:

En hoe oud ben je dan? Je hebt pas antirimpel créme nodig als je tegen de 50 aan loopt of zo…
Helemaal niet is zelfs het beste, want het trekt je huid strak waardoor je later nóg diepere rimpels krijgt

Ik gebruik altijd eentje van biodermal, werkt super tegen zowel een droge als vette huid.

Tegen de 50 is ook overdreven. Het wordt aangereden om te beginnen ongeveer eind 20 tegen 30 aan, want dan komen de eerste rimpels. Het is meer om te voorkomen dan om te genezen. Het trekt je huid inderdaad strakker en hierdoor verdwijnen de rimpels, maar zodra je stop met die creme te gebruiken komen ze terug en waarschijnlijk ook erger.

Zelf gebruik ik Nivea Soft als creme :’) Het herstelt de vochtbalans. Ik meng het met een iets te donkere foundation om zo een getinte creme te krijgen. Er zit geen zonbescherming in, maar daar pak ik liever een apart product voor, omdat je toch om de zoveel tijd weer moet smeren. Om steeds dagcreme te smeren is ook zo overdreven.

Ik merk dat sinds ik het gebruik mijn huid ietsje egaler is geworden. Toch gebruik ik het vooral voor het vochtbalans op juiste niveau te houden en alle extra’tjes zijn mooi mee genomen. Tegen onzuiverheden en bultjes gebruik ik weer aparte producten.

Er is trouwens een algemeen gezichtverzorgings topic. Daar kan je ook vragen stellen over dag- en nachtcreme’s.

Ik gebruik een vitamine E oogcreme van het Kruidvat.
Als serum heb ik die nieuwe van de Hema. Heb ook een dagcreme van de Hema tegen een vette huid.
Als nachtcreme heb ik de standaard roze pot van Olaz.

Ik gebruik alles pas twee weken, dus ben nog voorzichtig met mijn mening.

Voor wallen gebruik ik altijd rode concealer en daarover de oogroller van garnier

kan je daar je make-up zo over smeren? Want ik gebruik namelijk coverstick voor mijn wallen om het wat minder te laten lijken en daar over ook nog mousse. En hoe duur is die?

welke precies?