dag creme

weten jullie een goede dag en of nacht creme maar waar je gezicht niet van gaat glimmen.Ik heb zelf een vette huid met best wel veel onzuiverheden.Iemand een idee wat een goede dag creme voor mij is en niet al te veel kost?

Ik heb nét vandaag een nieuwe. Mijn vorige was heel fijn - was dagcrème trouwens - alleen hij was best duur. Ik geloof rond de ¤20/25,- en er zat maar 30 ml in dus die heb ik niet opnieuw gekocht. M’n moeder is even naar de drogist geweest en bracht voor me mee… 24-hour cream van Revlon. In die van mij zit 60 ml en hij is normaal ¤20,- dus valt best mee, alleen hier was hij in de aanbieding dus hij was maar een tientje.
De verkoopster zegt dat het een niet al te scherpe crème is omdat ik in feite alleen wat vocht nodig heb dus geen rimpelshit enzo. Heb 'm net op m’n hand gedaan en hij smeert heel fijn. Het is een apart luchtje, maar het aparte verdwijnt na zo’n 10 minuten en dan vind ík hem echt heerlijk! Hij wordt na de loop der tijd steeds lekkerder ook. Ik weet niet of hij ook fijn is voor je gezicht, maar m’n hand glimt in ieder geval nog niet :'3
Ik probeer hem morgenochtend en dan zal ik zeggen of hij fijn is op je gezicht etc. - als je daar de behoefte toe voeld :3 Lekker lange, nutteloze post.

gewoon reinigen met water en klaar:P
dan gaan je puistjes weg, van water :slightly_smiling_face:
bij mij tenminste wel xD, en hoe meer smeerseltjes hoe meer en sneller rimpels
maar wat is het nut van dag en nachtcreme?
ik gebruik het niet ik weet niet waarom zou ik het dan gebruiken:O
maar gebruik vooral geen foundation

.

bedankt voor reacties
@JeukAanMeBallen ik hoor graag wat jij er van vindt als je het uit hebt geprobeerd op je gezicht

iemand nog een andere creme die je fijn vindt ?

Als je bijvoorbeeld vocht tekort komt… Als ik geen dagcrème gebruik, is m’n huid heel droog en trekt het de hele dag. Echt een kutgevoel.

@littlebear en Aaanniek; Oké, mooi! Dan plaats ik morgen even hoe het is =]

Iemand??

nop, mag niks smeren ivm acne…

up

je hebt van Nivea een creme die ervoor moet zorgen dat je niet meer glimt.
Hij heet Control Shine, bij mij werkte hij in het begin wel goed maar naar verloop van tijd niet meer zo! Mijn huid blijft altijd glimmen, maakt niet uit wat voor creme ik gebruik! Nu gebruik ik door de dag heen van die oil control papers! Werken super en je make-up blijft zitten!
Je kan ook eens langs de drogist of parfumerie gaan voor tips en proefmonsters!

bedankt

is de dag creme van nivea young ofzo iets een goede dag creme

^ Bedoel je de control shine dagcrème?
Die heb ik namelijk en die is zo goed!
Is niet duur voor het resultaat dat je krijgt (ong. 7 euro)
En ik heb een gecombineerde/vette huid en mijn huid blijft de hele dag mat, echt een aanrader.

up

Just used it, and I like it! Nee ik vind 'm echt fijn. Anders ga je gewoon even naar de winkel en vraag of je het even op je hand mag proberen? =]

up

Misschien moet je een matterende primer kopen.
En de dagcrème maakt dan niet zoveel uit welke je dan gebruikt.

Ik gebruik olaz, 15 euro bij ons in de appie heijn. Ik vind hem wel fijn, maar ik heb niet heel veel andere gebruikt ofzo. Mijn gezicht glimt niet, maar dat komt denk ik door de tonic die ik gebruik (van Nivea).
Ik heb wel eentje die je echt niet moet gebruiken; Dermolin: Echt vreselijk!! Je huid wordt supervet en rood, het trekt niet goed in.

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/Natural%20Beauty%20Range.jpg

het rechter potje gebruik ik, gaat supper lang mee en verminderd onzuiverheden

er is een aanbieding bij de kruidvat,
van garnier. dagcreme en dat soort zooi
4 euro per potje. I (L) Garnier.
maar ik weet niet of die aanbieding in
heel nederland geld eigenlijk…

Ik heb een crème van Medex, van geloof ik ¤20,70, maar ik doe er best lang mee (volgens mij zit er 125 ml in). En hij bevalt meer goed (: