[i]Ik wou mijn hartje ook even luchten op gs, dus hier mijn story.
Ik was op de verjaardag van mijn nichtje van 5, en ontmoette daar een jongen ja bij gefeliciteerd al meteen een klik (aa) dat was wel leuk, maar ik was ook ‘oppassen’ dus pas na 10en kwam ik naar de bar (die mensen hebben een bar heel cool) ik ging ‘toevallig naast hem zitten’ begon een gesprek met hem, leuk gesprek. hyves gevonden,gekrabbeld,msn,nummer. sinds die dag praat ik serieus elke dag op msn met hem (en cam ook redelijk vaak, gwn cammen hoor!)
toen wouwden we een keer afspreken hij woont 20 min auto van mij vandaan. (nog nooit bij hem thuis geweest hoor maartoch details) dus eerstvolgende keer dat ik weer ging oppassen kwam hij daarheen, weer heleboel lol enzo en gepraat, toen hij wegging kuste hij me, afscheidskusje
ik dacht/denk nog steeds dat het wat betekent/betekende
daarna nog steeds dagelijk praten ensoow msn.
oke, toen gebeurde het zie onderwerp T_T
Ik was/ben dus super in love met hem en mijn vriendinnen weten dat ofcourse, dus eentje jatten mijn mobiel en ging hem smsen: ‘wanneer kom je naar (plaatsnaam).’ En toen kwam hij opeens met een antwoord dat mijn vriendin niet verwacht had: ‘vind ze me zo leuk dan? ik wil gewoon goeie vrienden zijn.’ ze vertelde me het onder de les dus ik heb heel normaal gereageerd, maar mijn kleine hartje brak , maar hij weet niet dat ik het weet en ik doe alsof ik het niet erg vind enzo… en ja de hele wereld dit uitleggen heb ik geen zin in, dus ik krijg nog steed ennnn hoe gaat het met … en ik dan uhmm ik praat nog dagelijks met hem. dus nu ken ik hem een maand/anderhalf? en ja nog steeds dagelijk en eergister was hij weer zoo lief, stuurde hij kusjes en zei hij dat hij mij nooit kwaad zou doen en dat hij mij snel weer wou zien. en ik wil niet geloven dat hij mij niet leuk vind. dat het nooit wat zal worden, want hij is zoo leuk, want ik heb nooit een boyfriend gehad, maar geloof heb genoeg ervarinf door alles wat ik meegemaakt heb. doordat hij zo lief is kan ik niet zomaar uit mijn hoofd krijgen dat hij mij niet leuk vind! en en en het is hoopeloos, iemand hulp ofso, ik weet niet wat ik moet doen. en dit is de jongen die ik zocht ^^
Als iemand kan helpen of al het vermogen had dit te lezen,
Dankjewell! (L) [/i]