dacht je dat het geweldig zou worden , dan komt er dit tss!

hebben jullie dat ook wel is ,
dat je denkt dat er iets geweldigs komt
en dan eindigt het helemaal niet zoals gedacht?

ksnap niet veel van het hele boy/ex kwestie maar nja de redenering dat ze altij vn hem ging houde vind ik niet egt logisch maarja…:stuck_out_tongue:

uhu :grinning_face_with_smiling_eyes:

jaa , vaak als ik ergens vet tegenopzie valt het mee, maar andersom valt het zo erg tegen!

o

nouja ik denk heel vaak dat als ik met een jongen bezig ben, het wel wat word.
maar dat is bijna nog nooit gebeurd -,-

Omg jaaa o_O
Een jongen vond mij leuk, hij zocht contact etc. [we kenden elkaar totaal niet] we gingen beetje daten enzo en ik begon hem steeds leuker te vinden en was verliefd op hem geraakt, het voelde echt zo goed allemaal… maar na de kerstvakantie ging die vaag doen en nu heb ik geen contact meer met hem en ik weet nog steeds niet waarom :frowning_face:

Zelfde probleem

oeee, dit topic is net optijd. ik zit precies in t zelfde gedoe.
maar ik heb geen zin om uit te leggen.
maar ik zit in precies hetzelfde, het kan nog goedkomen, hoop ik

Ja.

godverdehoerenkutgrrrrrr.

ja! vorige week zouden m’n ouders een paar dagen naar antwerpen,
en was ik helemaal home alone. werd m’n vader ziek en gingen ze
niet -.-’

ik ken het=D

Ja, zoals deze carnaval.
Ik dacht dat ik helemaal los zou gaan, en nu heb ik niemand waar ik mee kan en die met mij mee wil. Mn beste vriendin mag namelijk niet…

je haalt me de woorden uit de mond xD

Ja maar dan vorig jaar met mijn ex.
We hadden het heel leuk weer samen, maar dat nam een andere wending had er stiekem meer opgehoopt. Nu niet meer hoor :smiling_face_with_three_hearts: maar ik ken het gevoel.

Yesh.

Ik haat dat zo hè?
Net als dit jaar: we zouden met de derde klassen naar Keulen gaan (Wihoee) en daarna het kerstgala.
Elk jaar is het kerstgala echt het leukste feest van het jaar (en wij hebben er nogal wat) en nu was het zooo saai.
En in Keulen ging ehm… die ene jongen niet mee, en voor de rest was het ook niet heel geweldig, want je moest eert een speurtocht doen in de Dom van keulen (O god, we zitten in de derde) en toen hadden we nog heel kort om te winkelen enz.

Grr, dan kan een dag echt tegenvallen :expressionless:

Ken het, ik vertelde mijn verleden en toen was het over. Sommige mensen kijken naar hoe je toen was en niet hoe je nu geworden bent.

Mmh ja, zoiets heb ik weleens.

altijd van die dingen waar je zo erg van baalt …
bijvoorbeeld had ik laatst ik zou na het eten gelijk naar een vriendin gaan want die was alleen thuis , haar ouders hadden gevraagd of ik na het eten weer daarheen kwam want hun gingen weg haar zus en haar broer en anders zou ze heel de avond alleen thuis zitten …
we hadden afsgesproken om jongens uit te nodigen ( + de jongen die ik leuk vind ) kom ik daar , me vriendin helemaal teleurgesteld … blijft dur zus thuis tot heel laat , baalen . ik had dur zoveel van verwacht .
toen werd het maar een avondje tv kijken , karaoke enzo .
alsnog leuk maar minder . :frowning_face: