Dacht dat die me zag zitten tot dat ik wat in vertrouwen tegen hem vertelde sloeg hij om

Hee,

Ik heb laastst een leuke jongen beter leren kennen. Ik kende hem al en vriendinnen van me ook hij is gewoon een goeie jongen werd gezegd. Ik whats Appte veel met hem en hij heeft een goed gevoel voor humor. Kort om het was gezellig, grappig en leuk. Maar tot dat we uitkwamen op het onderwerp ontmaagding… Hier heb ik een toppic over geschreven ‘ontmaagd door een one night stand’ de titel zegt het al maar ik ben gewoon nog vrienden met hem en heb er contact mee, om het hele verhaal te weten moet je die toppic maar even lezen. Maar de jongen die ik wel zeg zitten heb ik het gewoon eerlijk verteld en in vertrouwen genomen. Nou hij reageerde nogal van uh lol en die dingen. Alleen de dagen na dat ik het verteld had was die heel droog en moest die niks meer van me. Ik heb hem proberen te bellen en te vragen of het door die ontmaagding kwam dat die opeens zo anders reageerde. Hij nam niet op en negeerde de vraag. Even laten kreeg ik een berichtje en zat er een vriend van hem op zijn telefoon maar opgegeven moment werd die behoorlijk gemeen en zei die dingen van ja ga maar naar ‘de jongen die me ontmaagd heeft’ en hij typte de heletijd HAHAHAHAHA en ga maar naar hem toe. Nou ik had het hem in vertrouwen verteld en ben eerlijk geweest tegen hem toen die dat vroeg of ik nog maagd was. Maar hij heeft het door verteld tegen zijn vrienden en kwetst me er mee en maakt me belachelijk

Wat moet ik nu doen…

Hij is jouw aandacht op geen enkele manier waard, vergeet hem! Hij is sowieso te kinderachtig voor een relatie oid.

Jezus, inderdaad echt heel erg kinderachtig en onvolwassen gedrag van hem. Ik zou hem ook lekker aan de kant gooien, weg er mee. Jij verteld hem iets in vertrouwen en vervolgens lult hij het gezellig tegen iedereen door. Aan zijn reacties te zien is hij gewoon blijkbaar jaloers.

Wat 'n kind. Alsof het “belachelijk” is dat jij ontmaagd bent door een vriend? Weg ermee.