& daarom moet je nooit liegen :$

ik ben 14 en nog groen,
ja ik weet het schijt iritant als mensen daarom zeuren,
maar ik heb dus tegen mijn vriendin gezecht, dat ik met een jongen van vakantie heb gezoend.
en net had zij heb een vriendschapsuitnodiging gestuurd op hyves en erbij gezet; jij bent in de vakantie toch met … geweest?
ja ik een heel dom geweest ik weet het :blush:
maar wat moet ik nu doen

erom lachen :’)

mee eens x]

Heb je gezegd dt je het met hem hebt gedaan? o.O
of alleen gezoend?
dat word lastig uit te leggen aan je vriendin.

Zeggen dat je een andere jongen bedoelde ?
of gewoon zeggen dat je hebt gelogen.

waarom heb je dat gezegd dan?
uit schaamte? xD
want er is eigenlijk niks om je voor te schamen… toch?

ja je hebt t nu al gezged, dus ik zou zeggen dat t andere jongen van vakatnei was niet degene die zij denkt.
weetikveel xD

wat Naamisingebruik zegt, logisch toch…

Weird.

waarom stuurt die vriendin een vriendschapsuitnodiging naar hem? zij kent hem toch niet?
vriendschapsuitnodigingen zijn voor vrienden en niet voor mensen die je niet kent…

maarja, gewoon zeggen dat je misschien een andere jongen bedoelde?

whahaha xD handig
maar je hebt het nu toch al gezegd dus
gewoon om lachen ofzo en misschien reageert die jongen daar helemaal niet op

tegen je vriendin vertellen dat je niet met 'm gezoent hebt? dat is misschien wel de moeilijkste en meest beschamende manier. maar wanneer ze echt een vriendin is kan ze hier wel met jou om laggen (en dus niet uitlaggen) en begrijpt ze het allemaal wel :stuck_out_tongue:

Is het een goede vriendin? Dan zou ik gewoon zeggen dat ej je ervoor schaamt en het daarom verzonnen hebt, dat snapt ze vast wel! :slightly_smiling_face:
Gewone vriendin? Zeg dta je iemand anders bedoelde

Succes!

ja, dat zij ik uit schaamte :zipper_mouth_face:
maar ik kan niet zeggen dat het een andere is, want ik had zn naam gezegt en toen zij ze dat haar neef ook zo heette enzo, dus dat vergeet ze niet.
haha, ik weet ook niet waarom ze hem een vriendschapuitnoding stuurde, maar ik denk omdat ze het zeker wilde weten ofso
maar hij heeft hem nu wel geaccepteerd.
ik hoop dat die jongen dat bericht niet heeft gelezen wat ze bij zn uitnodiging heeft gezet, en hem gewoon heeft geaccepteerd,
want hij zij vorige week nog dat ie mensen had op hyves die hij niet kende :slightly_smiling_face:
ojaa hij is trouwens niet heel slim(A),
dus mischoen dacht hij wel dat ze bedoelde:jij ben toch samen met … op vakantie geweest? :roll_eyes:
maar dat zal wel niet… :bored:
en de waarheid durf ik ook niet te zeggen, want wrs gaat ze me dan uitlaggen enzo.

De waarheid komt altijd boven water :’)

Erom lachen, waait wel over :slightly_smiling_face:!

Tsja dat is lullig maar misschien leest die het niet eens of hij snapt niet dat daar zoenen mee word bedoeld ik zou dat namelijk ook niet denken als ik niet met iemand heb gezoend op vakantie en er naar me word gezegd van jij bent met die en die geweest zou ik denken ja die was daar ook ja en daar was ik veel mee ofzo maar geen zoenen.

oke, hij had zn mail dus niet gelezen
dus hij krabbbelde haar: ken ik jou?
zij: nee, maar jij bent toch met … geweest?blablabla
hij: nee, ik ben niet met …geweest XD mag ik je msn?

dus ik dacht echt fuck! snel op mn fiets gestapt, en toen ik voor haar huis reed had ik gesmst kom ff naar buiten(A)
dus ik dat hele verhaal uitgelegt dat ik dat had gelogen enzo, en zij zei ook al; daar hoef je je toch niet voor te schamen enzo
maar ze was aleen thuis dus ik ging ff mee naar binnen, zat ze met hem te praten op msn over mij,
en ze had tegen die jongen gezegt dat ze ff naar buiten ging, omdat ik haar smste of ze wilde komen,
maar nu ging ze mij er dus ff uitpraten ze zij; ze bedoelde een andere jongen van vakantie
heeeel ongeloofwaardig dus:frusty:
maar hij had dus wel gezecht dat hij mij leuk vond :slightly_smiling_face:

ojaa, en toen kwam een hele goeie vriendin van haar waar ik heel lang ruzie mee had gehad, omdat zij dingen over me lulde enzo, dus ik hoop heel hard dat ze het niet doorluld

ghehe, heel lang verhaal(A)