'Daar zat ik dan. Zestien jaar, hopeloos verliefd...'

Daar zat ik dan. Zestien jaar, hopeloos verliefd, op de trap bij de V&D. Hoe ik hier kwam? Dat is nog een verhaal apart.

Ik was aan het winkelen met Senna en net voordat we de V&D in wilde gaan, stond hij daar. De mooiste, knapste en leukste jongen die ik ooit had gezien. Halflang bruin haar, helderblauwe ogen en een skateboard in zijn hand. Ik verstijfde. Alles werd wazig om me heen, behalve de jongen. Natuurlijk was ik te laf om naar hem toe te stappen. Senna vroeg of het wel goed met me ging en zwaaide met haar handen voor mijn ogen. ‘Joehoe! Lies! Aarde tot Lisa?’ Maar ik had alleen oog voor de jongen. Hij kwam naar ons toegelopen en ik raakte in paniek! Ik draaide me om, voelde mijn maag draaien en toen gebeurde het… Ik kotste m’n lunch van de La Place eruit. Ik kon wel door de grond zakken! Ik durfde niet meer te kijken of mijn dreamboy het had gezien en rende zo snel mogelijk de V&D in, op zoek naar de dichtstbijzijnde toiletten. Ik schaamde me kapot en versnelde mijn looppas. Langs de vrouwenafdeling, door de kinderkleding en recht op de toonbank af… Alsof het niet nog erger kon worden knalde ik op de toonbank en viel achterover. De mensen rondom de toonbank snelden naar me toe, om te kijken of alles goed met me was. Ook Senna kwam aangelopen. ‘Lisa! Was is er! Waarom lig je op de grond?’ De mevrouw van de V&D vertelde dat ‘deze kleine meid’, zoals ze me noemde, het snelheidslimiet niet erg serieus nam. ‘Deze kleine meid’. Tss. Zoiets zeg je toch niet over iemand van bijna zeventien! Ik had niet de kracht om ook maar tegenspraak te tonen en bleef daarom rustig liggen.

Meer?

Ga maar verder ja ^^

meer

hoop voor je dat het niet waargebeurd is xD
best knap als je om zoiets moet kotsen eigenlijk haha

ga maar verder :slightly_smiling_face:
& up

Je had dit bij schrijven moeten plaatsen, let voortaan er eventjes op waar je dingen plaatst. (:

ot; klinkt wel grappig, van mij mag je verder gaan.

Leuk!

Verder! :slightly_smiling_face:

Verder :slightly_smiling_face:

Ga maar verder hooor :slightly_smiling_face:

Aan mijn rustmomentje kwam snel een eind, want Senna hielp me omhoog. De ramptoeristen gingen weer verder met het winkelen en de mevrouw van de V&D ging verder met haar dagelijkse bezigheid: hangertjes sorteren. ‘Kom Lies, we gaan wel even een luchtje scheppen. Volgens mij gaat het niet zo goed met je. Moet ik je moeder even bellen?’, zei ze bezorgd. Eenmaal buiten aangekomen voelde ik me niet veel beter. Stel dat ‘dreamboy’ terugkwam en mij hier zag zitten. Zo zag hij mij natuurlijk nooit staan! ‘Het meisje dat kotste voor de V&D’. Zo zal hij mij kennen… Oh, de gedachte alleen al! Hoe stom kun je zijn? Ik zette voor heel even mijn schaamte opzij en ging rustig op de trap zitten. Senna kwam naast me zitten. ‘Was was dat nou daarnet? Werd je niet goed?’ Ik kon natuurlijk moeilijk zeggen dat ik helemaal verliefd was op dat onwijs lekkere koppie van dat o zo lekkere ding, waardoor ik over m’n gier ging. Ik besloot te zeggen dat er waarschijnlijk iets verkeerds in mijn salade zat bij de lunch. Ze geloofde het natuurlijk niet, maar ze gaf toe aan me en accepteerde het. Dat is zo fijn aan Senna. Ze gaat discussies uit de weg, waardoor we ook nooit ruzie hebben.

Ps; 't is een verhaal wat ik aan het schrijven ben voor m’n examen. Fictie dus. :]

haha zo vet

dit doet me denken aan mijn kindertent periode, iedereen schreef toen verhalen ^^

jaa ga maar verdr!!

geweldig. je kan echt goed schrijven.

het klinkt goed, graag verder =D

Leuk!
Verder =D

Ik ben gek op der. We zijn al een eeuwigheid vriendinnen. Ze kwam bij ons in de klas in groep 4 en we konden het gelijk al goed met elkaar vinden. Aan het begin was het nog niet zo close als nu, maar dat werd met de jaren steeds meer. We vertelden elkaar toen al alles en nu nogsteeds. Het is fijn om iemand als Senna aan je zij te hebben, want je weet dat je er dan nooit alleen voor staat. Zelfs niet wanneer je de jongen van je leven ontmoet, je de muur onderkotst, de V&D in rent en tegen de toonbank knalt… Nu ik er naar terug kijk, is het best wel lachwekkend en mijn schaamte is terstond weg. Ik sta op, doe mijn haar nog even goed in het winkelraam, pak Senna bij de hand en winkel heerlijk verder. Weer een goede reden om flink te shoppen, nietwaar?

verdeeeer (:

Leuk, verder =D

leuk verduur