Da scheren.....

hey allemaal,

ik heb een cadeaubon van de da gehad(van mijn vriendje:$) en ik wil graag daarvan iets leuks kopen. Ik gebruik zelf een ladyshave maar dat werkt niet helemaal goed. Dus nu vroeg ik me af of iemand een goedwegwerp scheermesje weet bij de da. En of hij echt alles weg haalt, en of je er dan ook nog shceergel voor nodig heb ofzo. Ohja, en de prijs is ook wel handig, liefs zo goedkoop mogelijk.

laat het maar weten en thanks :couplekiss_man_woman:

nooit van da gehoord, srry kan je ni helpe

Als m’n vriend aan zou komen zetten met een cadeau-bon voor de DA zou ik ‘m echt uitlachen. :’]

Ik gebruik altijd Venus scheermesjes meestal gewoon met douchegel, maar ze doen het ook prima met alleen water :wink:

Sorry, ik ook.

Voor de wegwerp scheermes heb je wel de scheergel nodig,
Wegwerp scheermesje zijn wel goedkoper.
Ik gebruik zelf nu niet meer.

Tuurlijk zijn wegwerpmesjes goedkoper als je dat maar 1 keer koopt, maar als je ze iedere keer moet vervangen wordt het alleen maar duurder, lijkt me…

bedankt allemaal, maar het gaat mij er echt om of iemand ervaring heeft met scheermesjes van de DA en hoeveel die dan ongeveer kosten.

Koop alsjeblieft niet die van het DA huismerk :stuck_out_tongue: Dat zijn die groene toch? Nee echt verschrikkelijk. Onbeweegbaar, lomp, 2 mesjes maar en zo bot. En je snijd je keisnel. Vind die van Kruidvat huismerk 1000 x beter. Kosten een euro of 2/3 dacht ik.

Je kan beter die venus breeze dingen kopen. Geen scheergel nodig en ze scheren perfect glad.