cyste

[i]
ik heb er al 2 jaar een cyste op mijn kont :bored:
en t lijkt alsof ik een dikke puist op mijn kont heb heel erg, hijs rood en een bultje van ongeveer 7 mm doorsnee. je ziet en voelt ook echt een “balletje” zitten onder mijn huid xD
maar het is een cyste…

weet iemand hoe ik die weg kan krijgen?

[/i]

opereren. heb zelf eentje in mijn nek zitten, ze wilden hem weghalen maar ik heb gezegt dat ik dat niet wilde, er was bij mij namelijk een kans dat ik een deels verlamd gezicht zou krijgen…

up :santa:

Opereren is denk ik de enige optie.
Maar dat is best een vervelend plekje waar hij bij jou zit… :open_mouth:

-

idd opereren, het zusje van mn beste vriendin had een cyste in haar buik van 15 bij 15 cm. echt heel groot, het leek net alsof ze zwanger was.

opereren, maarree, doet dat niet heel erg pijn met zitten??
succes ermee

Naar de dokter! En die zegt waarschijnlijk dat je cyste wordt weggehaald d.m.v. een operatie.

ik heb er ook een onder mijn tepel… maar die laat ik gewoon zitten hoor!
ik dacht dat ik borstkanker had, omdat k een bult voelde en liet het controleren (moest van oma, zijn heeft ook een borst afgezet )

maar ik ben bang dat als ik hem weg ga laten snijden dat het nog erger wordt.
want mijn litteken weefsel groeit naar buiten…
ik had een dikke moedervlek in mijn nek, die is weggesneden, maar heb nu een lelijk dik litteken.

Ik heb toen ik een jaar of 8 was een Cyste gehad in mijn mond (onder je tong zeg maar). Die is eerst twee keer lekgeprikt (onwijs goor) en omdat hij elke keer terugkwam uiteindelijk operatief verwijderd. Denk dat er geen andere mogelijkheid is dan operatief verwijderen, maar waarom ga je er niet eerst mee langs de huisarts?

ja hoor! ik ben te bang om naar de dokter te gaan.
en raad eens! ik heb er 3 !
alleen de 3e zit op een nog vervelendere plek en doet pijn…

Met dit soort dingen zou ik echt naar de dokter rennen.

Hier moet je gewoon niet mee wachten en gewoon gaan, dan ben je er van af.