Cyberpesten

Dag Dames!
Even voorstellen:
Ik ben Laura en als 19 jarige studente aan de HAN in Nijmegen, zou ik graag uiteraard anoniem in contact willen komen (per mail of wat gewenst is) met mensen die te maken hebben of hebben gehad met cyberpesten (pesten via internet), zowel de slachtoffers als mensen die zelf weleens hebben gespest op internet (denk aan msn, email, hyves, facebook, twitter, forums, noem maar op!). Ik doe de opleiding Maatschappelijk werk & dienstverlening en ik doe een onderzoek op cyberpesten.

Wat is het belang van reageren?
Met mijn onderzoek en jullie antwoorden op mijn vragen kan er steeds meer worden voorkomen dat er nog aan cyberpesten wordt gedaan. Door het stellen van vragen wordt er duidelijk hoe cyberpesten bestreden kan worden!

Ik hoor graag van jullie! Het zou mij erg helpen met mijn onderzoek.
Mailen kan naar mijn studentenmail, in dit forum of via mijn eigen profiel op girlscene. Alles is mogelijk!
LFT.Cupedo@student.han.nl

Ik ben er nooit in aanraking mee gekomen, dus bij deze een upje.

Ik heb een mail gestuurd!

Succes met je onderzoek!
Enige wat ik vind is betere voorlichting op scholen, omdat ik dat nergens zie. Niemand die wordt geleerd dingen zoals ‘wat je op internet zet is voor altijd’ en vele andere dingen zoals spam enz.

-

@Silverbleed, helemaal mee eens! Ik ben zelf ook van mening dat er veels te weinig aandacht aan wordt geschonken. En dat juist terwijl cyberpesten, sowieso pesten mensen erg kan schaden! Zonde… En daarom wil ik graag een succesvol onderzoek er naar doen om mensen er van te behoeden!
@1001, hartstikke bedankt voor de interesse en je initiatief! Ik stuur snel een mail terug!

Wij hadden wel in de 2de en 3de een voorlichting van Halt xD Maar het ligt ook vooral aan twitter, hyves, facebook etc zelf heb ik het idee, je kan gewoon een account aanmaken zonder die te bevestigen in je mail.

Ik ben zelf heel erg gepest via internet :frowning_face:
Je mag me altijd een note sturen voor informatie…