(Cyber) Pesten of Roddelen

Oke, nee ik word niet gepest. Ik heb zo mijn vrienden maar op de een op andere manier mogen mensen me vaak niet. Maar nu hoor ik echt iets heftigs…

Ik baal er echt van want ik dacht dat dit meisje mijn vriendin was…

Ik zit dus op voetbal en dat meisje zit bij mij in het team. Vorig jaar zat ze bij mij in het team en komend jaar zijn we weer bij elkaar ingedeeld, in de B3 wat op onze club redelijk gemiddeld is

Nou kijk, zij ging dus livestreamen op Instagram en er waren niet superveel kijkers wel een paar. En een van mijn vriendinnen keek daarnaar en toen zij dat meisje uit mijn team dus over mij: ik snap echt niet waarom zij in de B3 is geplaatst want ze is best wel slecht

Maar ik baal daar echt van

:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

Wat moet ik doen?:face_with_raised_eyebrow:?

Hallo,

Allereerst wil ik zeggen dat het niet nodig is om twee topics te openen. Natuurlijk kan dit een foutje zijn.

Ik zou het niet meteen (cyber)pesten noemen. Het is niet bepaald een aardige opmerking inderdaad, maar om het nou pesten te noemen. Het is vervelend, maar om het nou heftig te noemen… Dit is echter mijn mening.

Als ik jou was, zou ik de opmerking gewoon negeren. Je zit in de B3 en zij heeft daar dus ook niks over te zeggen. Haar mening daarover is dus van geen enkele waarde.

Wat je moet doen? Gewoon negeren en doorgaan met je leven.

Niks van aantrekken. Dat ze jou slecht vindt moet ze zelf weten, jij zit heus niet voor niks in dat team.

Ik heb je topics even samengevoegd in 1.

Lekker laten stikken zulke mensen. Als je echt slecht was dan zat je denk ik ook niet in een goede ploeg.

iedereen doet dat toch?

Wat hierboven staat. En het kan bovendien zo maar zijn dat ze onzeker is en dat daarom zegt.

Je zit toch in B3 omdat je goed genoeg bent om erin te zitten? HAHA daar heeft zij heus niks over te zeggen dus negeren.