Cxx

Bvdgv

Oke die WO 3 maakt mij wel een beetje bang nu

Sorry maar ik geloof hier niks van, heb je een link van die site? Want zonder bronnen klinkt het niet heel geloofwaardig.

dafuq? :'D
ik word een beetje bang nu

http://2063.blogspot.nl/ Dit is zijn blog
http://pensioenblog.blogspot.nl/2012/12/voorspellingen.html Dit een of andere site die het vertaald ofzo

Nog even een toevoeging aan het bericht: Hij heeft de datum van zijn blog er zelf bij gezet maar er zijn blogs uit 200, 2005, 2006 enzovoorts geweest. Dus het is echt in 2003 geschreven

Ik ben er vrij zeker van dat je data gewoon kan aanpassen als je een beetje verstand van computers hebt.

maar die wolll maakt me toch wel een mini beetje bang

"And I had better stop.

I hope you all take what I have said seriously, I know it’s hard to believe I’m a man from 2063.You will soon see I’m not a freak or a liar."

Help ik vind dit eng. Ik vind hem wel een leugenaar eigenlijk, ik geloof er niks van. Maar als het waar is, kan dit geen toeval zijn, dit is TE groot voor toeval.

Hm ja dit wel, maar kan je dan niet zien als iemand het heeft gewijzigd?

Volgens mij zie je dat niet op blogspot dat iemand dat wijzigt, tijdens het publiceren zelf kun je hem volgens mij gewoon al op een datum in het verleden zetten. Verder raak ik er niet bang door en geloof er niet in. Lijkt me een hoax, net als wat de rest hier zegt.

Hij zal vast de datum zelf hebben aangepast om aandacht zoals dit te krijgen.

“pinobot7:07 AM
Goddamnit, in 2063 people still believe in god. :frowning_face:

Sorry deze vond ik even grappig
ook wel respectloos maar ik moest er even om lachen

Nog ff, kom niet aan met “tijdreizen is bullshit” want we weten nog de helft van de wereld en alle mogelijkheden niet :wink: :slightly_smiling_face:

Ah oke! Dan geloof ik het helemaal niet nee, onzin.

Ik vind die man dan psychisch gestoord ofzo, I’m not even sorry. :")

Maar omdat het nu nog niet bewezen is, kunnen we het moeilijk geloven. Misschien dat het in de toekomst wel kan ja, dat weten we inmiddels nog niet, maar nu geloof ik er niks van. Eerst bewijzen, dan geloven, dit vind ik geen (genoeg) bewijs.

Maar hoe verklaar je de topics en blos uit 2004, 2005 enzo dan?

Sorry ik spam dit topic vol, maar huh nu kom ik dit tegen.

Anonymous12:45 AM
this is a hoax!!! the blog was created in dec 2012.
search for yourself here Wayback Machine

Tot die tijd blijven er meningen

Maar dat zeggen we dus, je kan het jaartal misschien aanpassen.

Maar er is ook een topic over op bokt uit 2005 waarin ze ze ook over hem praten. Daarin staat ook dat hij uit 2003 komt

Matige troll.