CV

Ik ben momenteel bezig om mijn CV op te stellen.
Echter werk ik momenteel bij een supermarkt, waarin ik in verschillende maanden 3 verschillende functies heb gekregen en deze alle 3 nog beoefen.
Hoe moet ik dit in mijn CV neerzetten?

Verder loop ik ook nog tegen meer problemen aan. Kan iemand misschien een voorbeeldje sturen. (Uiteraard zonder eigen personalia)

Je eerste vraag weet ik niet, maar voorbeelden zijn er genoeg te vinden op internet

Erste vraag: Zou ik wel doen.

Tweede vraag: Op Google vind je heel veel voorbeelden en layouts.

Ik heb al veel gezocht naar voorbeelden maar deze verschillen allemaal wat, vandaar dat ik het hier even vroeg.

Hier zal het ook van elkaar verschillen

Er is geen foute manier (tot op zekere hoogte) om je CV te doen. Rule of thumb is eerst personalia, daarna werkervaring met het recentst boven aan, oudst onderaan, en dan opleiding met recentst bovenaan etc en tot slot Nevenactiviteiten/vrijwilligerswerk/hobbies. Eigenlijk precies zoals een LinkedIn pagina ingedeeld is. Maximaal 2-3 kantjes (en 3 is al echt veel). Sommigen zetten nog een korte samenvatting van zichzelf neer, maar ik vind dat dat niet nodig is omdat je ook een sollicitatiebrief stuurt.

Die van mij lijkt hier heel erg op:

Maar dan met wat duidelijkere kopjes bij werk beschrijving (Naam activiteit, data, bedrijf, beschrijving, uren per week, referentie personen…)

Ontzettend bedankt!
Hier kan ik wel even verder mee.

ik zou gewoon doen

datum - heden: *naam* Supermarkt
functies: functie 1, functie 2, functie 3.

Maar elke functie heb ik in een verschillende tijd gekregen.

hmmm misschien kun je dan doen

datum - heden: Supermarkt
datum - heden: functie 1
datum - heden: functie 2
datum - heden: functie 3

Dankjewel! Dat is misschien wel handig ja

Hier staan veel voorbeeld cv’s: carlastemplates

Oud topic, slotje