CV Albert Heijn vakkenvuller

Hee,
Ik wil graag als vakkenvuller bij de Albert Heijn solliciteren, maar ik moet er een CV bijvoegen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze maak en wat ik er precies inzet? Ik heb nog geen werkervaring of dergelijke. Ik heb het al geprobeerd op sites zoals cvster.nl maar dan komt er in het groot de sitenaam eroverheen. Heeft iemand tips? Alvast bedankt xx

Volgens mij is er ook wel een format in Word zelf.
Het gaat erom dat je je basisinformatie vermeld, werkervaring (in jou geval dus nog niks), opleiding(en) en kwaliteiten.
Een pasfoto van jezelf is ook wel handig.

Als je ff Googlet, vind je veel voorbeeldbrieven. Je gegevens moeten er instaan en hobby’s of verdere werkervaring. Soms kan je ook een motivatie erbij zetten.

^ zoals hierboven al wordt gezegt. Ik zou even Googlen!

Dit, dit tik je in Word en sla je op als PDF (of als je dit niet lukt, gewoon als een Word bestand, dat is voor vakkenvullers werk ook prima maar staat iets minder professioneel). Ik zou bij jou de nadruk leggen op je kwaliteiten/eigenschappen, omdat je geen werk ervaring hebt (leiding gever, zorgvuldig, analytisch, vriendelijk, pikt snel dingen op, doorzetter, etc…)

CV inderdaad pdf-vorm.
Hier staan op: persoonlijke gegevens (incl. contactgegevens), opleiding (mag ook met welk profiel), werkervaring, bijzondere vaardigheden (bijv. vloeiend Engels), en dingen die je hebt ondernomen buiten je conventionele werk. Denk hierbij aan vrijwilligerswerk, bijlessen, e.d.

Ik zou klantvriendelijk er ook zeker in zetten, ik werk zelf ook bij de AH en bij ons vinden ze dat echt heel belangrijk! :slightly_smiling_face:

OH srry, verkeerd gelezen.
je MOET er een cv bij leveren.
Dat vind ik raar dan. maar het zal wel.

Heel erg bedankt iedereen!