Cute kadootje voor mijn vriendin

heeeey, I know, I know, Het moet in het ik-zoek-topic
Maar daar ga ik waarschijnlijk geen antwoord krijgen/ of het duurt heel lang.
En dit heeft toch wel een beetje haast :cold_sweat:
Maargoed, mijn verhaaltje, enjoy :upside_down_face:
Een tijdje geleden heb ik iets gekregen met een heel lief meisje, ja ik ben bisexual mocht je het nog niet uitgevonden hebben
Maar er is een klein probleempje, we hebben afstand… :hammer:
Maargoed, voor echte liefde is afstand maar een nummertje, Nu wil ik iets liefs voor haar doen, de eerste keer dat we echt ‘ontmoeten’ ja je hoort het goed, echt ontmoeten, en vertel me nu niet dat ik niet kan voelen voor iemand die ik niet echt ‘ken’ want ik voel deze shit in mijn hart
Ik wil haar iets schattigs geven, iets wat we ‘delen’ misschien? zoals een ketting met 2 hart-helften,
Of 2 bij passende/zelfde armbanden, maar ik wil wel een beetje origineel zijn.
Ik hoor echt heel graag van jullie als jullie iets weten voor mij, ik ben opzich niet echt bezig met de kosten, het gaat me er meer om dat ze een leuk kado krijgt, ik hou van haar maar ik hoef niet arm te worden en verhuizen naar een doos, zie mezelf nog wel in staat eigenlijk voor zoiets :flushed:
Asjeblieft geen nare reacties, of dit topic verwijderen,
Dit is echt heel belangerijk voor me!
Heel erg bedankt meiden :bowing_man:

En toch moet dit in het ikzoektopic of in het algemene topic voor feest- en cadeau-ideeën.

Ik begrijp dat je ‘de shit in je hart voelt’ maar zoals Voldemort al zei moet je dit echt in het ik zoek topic plaatsen.

Hoe oud zijn jullie? Persoonlijk zou ik zo’n ketting echt niets vinden. Ik zou bloemen geven.

15,ik weet, ik wil iets geven wat langer ‘houdbaar’ is, als een aandenken als ik weer thuis ben

:grinning_face_with_smiling_eyes:

En iets speciaals is iets wat voor jullie een betekenis heeft en dat kan alleen jij bedenken.

Jep, sawwry.