Cursus oid voor onzekerheden / zelfvertrouwen

Hi allemaal!
Ik ben op zoek naar meisen die ervaring hebben met een curcus of iets dergelijks wat te maken heeft met onzekerheiden / zelfvertrouwen etc. Inmiddels merk ik dat praten met vriendinnen en ‘gewoon de knop omzetten’ niet werkt bij mij en ik inmiddels in prive en werkleven hier last can heb.

Heeft iemand ervaring met meer ‘professionele’ hulp?

X

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een collega en vriendinnetje van me heeft het wel gedaan en het heeft haar héél erg geholpen. Als je wil kan ik wel even navragen wat ze precies heeft gedaan?

Ja als je dat zou willen navragen? Graag :slightly_smiling_face:

Ik heb ooit zo’n cursus gedaan met paarden en ook op een plek gewerkt waar ze heel erg daarop focussen.

Het moet je liggen om met paarden te werken, maar het zijn echt beesten die jou zomaar vertrouwen of niet luisteren. Dat kan heel confronterend zijn, maar het heeft voor mij wel echt een basis gelegd om mezelf te ontpoppen en als ik mensen van vroeger spreek, herkennen die mij niet eens meer. :’)
De basis van zo’n ding is dat een paard je volgt als je weet wat je doet, en dat heeft de basis weer in je zelfvertrouwen. Als je onzeker bent, luistert het paard over het algemeen niet. Het heeft mij in ieder geval erg veel geholpen! Mocht je hier behoefte aan hebben, hoor ik het graag dan ga ik op zoek naar de adresjes.

Ik heb een NLP curus gevolgd van een week intern en dat heeft heel goed geholpen. Dit is de link: https://www.ntinlp.nl/ons-aanbod/nlp-voor-jongeren.html

Ik heb vroeger als klein meisje bij een groep gezeten waarbij iedere week gewoon in een ontspannen sfeer toneelstukjes en spelletjes etc. gedaan werden. Ieder kind daar had een bepaald ‘probleem’ met zichzelf of thuis of wat dan ook en dat was zeg maar een plek om gewoon jezelf te zijn. Heeft mij heel erg geholpen omdat ik erg van toneel hield en daar mijzelf meer op de voorgrond durfde te zetten.