Cursus in de zomervakantie.

Hoii,

Ik wil graag in de zomervakantie nog iets nuttigs doen, en omdat ik 14 ben en nog niet echt kan werken ofzo (minimaal dan), zou ik graag een leuke cursus willen doen. Maar, ik weet niet wat. Het mag van alles zijn; talen, muziek, creatief etc. Ik heb alleen niet zo veel inspiratie. Het liefst een soort boekcursus of online, of LOI ofzo want ik doe het het liefst thuis (buitenshuise ideeen ook welkom). Iemand met een superleuk idee?

Dankjewellllll.

ik blijf even volgen, ben 13 jaar en kan geen baantje vinden… iemand dus een leuke cursus of iets wat je in de vakantie kan doen ?

Hey! Dat is nog eens een volwassen manier om je vrije tijd als middelbaar scholier te benutten.

Maar mogen jullie op deze leeftijd ook niet aardbeien plukken of krantjes bezorgen? Wij krijgen meestal advertenties bij de folders dat ze 13 jarigen zoeken voor de post, een leuk zakcentje dus :-)!

Verder; ik kan jullie helaas niet helpen kiezen met een cursus! Dus een upje

Ja ik kan wel een beetje bij mn vader werken ofzo, maar ik zou t wel leuk vinden om eens een keer iets heel nieuws te leren! Toch bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face: @Luigi

mimimi, nog iemand? :c

ik heb al krantenwijkje, dus woensdag en zaterdag een uurtje lopen, maarja, voor de rest van de week heb je dan niets te doen. aardbeien plukken oid. is redelijk ver weg van ons, en om elke dag veel kilometers te fietsen is ook niet geweldig…

Wat is het budget? Want vergis je er niet in, die cursussen kunnen behoorlijk duur zijn! Ik snap dat je wat nuttigs wilt doen, maar je kunt ook zelf een nieuwe hobby ontwikkelen. Ik ben zo bijvoorbeeld begonnen met nailart. Maak anders eens een lijstje van dingen die je leuk lijken om te leren. In het ‘creatief’-gedeelte van dit forum kun je al veel inspiratie halen. Succes!

Een EHBO curcus
Kun je mensen levens mee reden.

Na even googelen vind ik dit: http://www.studieplan.nl/cursus/snelstudie-snoeien

Maarem ja ik denk niet dat je snoeien leuk vindt :stuck_out_tongue: Maar er staan nog genoeg andere cursussen op die site, maar duur zijn ze wel.

Bedankt voor alle reacties! Eigenlijk, bij nader inzien zou ik het ook wel leuk vinden om ergens anders iets te gaan doen (ookal is het een week lang ofzo.) Dan leer ik ook nieuwe mensen kennen :slightly_smiling_face: Dusss, nieuwe ideeen?

Heb je geen buurthuis? Daar kun je vaak leuke cursussen doen die niet duur zijn.

Tsja, ons buurthuis is niet veel bijzonders, en vooral heel christelijk enzo.

Koop een ‘… voor dummies’ boek! Die heb je in talen, maar ook in vaardigheden en hobby’s zoals muziekinstrumenten, paardrijden etc.

http://www.bol.com/nl/m/nederlandse-boeken/mini-book-dummies/index.html?promo=redirect_voordummies

Ojaa @Pianissimo daar had ik nog niet eens aan gedacht haha! Die zijn tenminste ook niet zo duur, heel erg bedankt :slightly_smiling_face:

ooommmggg er zijn zooooveeel … voor dummies boeken… Nu heb ik alsnog geen idee haha. Een paar feitjes over mij om het wat makkelijker te maken: Ik ben spontaan, muzikaal en creatief. Ik vind het leuk om piano te spelen, heb nog een gitaar liggen waar ik niks mee kan ^^ en afspreken enzo. Vind t ook altijd als ik het eindresultaat zie van iets waar ik mee bezig ben geweest.
Nu nog ideeën? :grinning:

Als je nu een gitaar hebt waar je niets mee kan, dan is het toch een hele leuke bezigheid om er deze zomer voor te zorgen dat je er wèl wat mee kan! :slightly_smiling_face: