Curlformers?

Heeft een van jullie de Curlformers ?

Ik heb gelezen dat als je ze in je (natte) haar doet een uur wacht, tot je haar droog is, je krullen krijgt zonder je haar te beschadigen met bijv. een krultang.

Ze zien er zo uit:

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTwpUU8DAo6w3bErndwNx0N3Bj7LV4KsBP9y77aYETf2Bl6kY8XCQ

ik wil het bestellen maar ik wil zeker weten dat het werkt. Dus kan iemand me helpen? :flushed:

Ik heb ze ooit gekocht van ebay. Het doet pijn om je haar erdoorheen te halen, hoeveel haar ik wel niet heb verloren door die staaf. Je kan er niet mee slapen terwijl het wel overal staat dat het kan.
De formers zelf zijn hard en als je een haar fout heb zitten loop je de hele tijd rond met een trekkend gevoel.
Heb je dik haar dan droogt het echt wel langer dan een uur. plus je loopt echt als een gek rond met zoiets op je kop
Oja en mijn staaf ding is overgebroken.

Ben niet echt een fan, heb mijn set ergens achter in een la gegooid.

Dankje voor je reactie , het ziet er idd raar uit hahaha ik zal dan maar beter een krultang aan schaffen

Ik heb dit ook eens geprobeerd en bij mij deed het dus juist helemaal niet pijn. Ook had ik super mooie krul/slag in mijn haar. Het bleef zitten totdat het weer nat werd.