Omdat er veel Nederlanders op Curaçao wonen denk ik ook wel dat er een paar GS’ers zijn die er wonen, meiden die van plan zijn een langere tijd naar het eiland te vertrekken voor stage/werk, of gewoon op vakantie gaan etc. denk ik dat het leuk is om een topic te maken over het eiland. Vertel iets over jezelf en de connectie met het eiland. Heb je vragen dan kun je ze ook stellen.
Ik ben helemaal gek van het eiland. Vorig jaar heb ik er stage gelopen in een hotel. Afgelopen winter ben ik voor de 2e keer gegaan om te werken tot vorige maand. Ik kan het eiland niet missen want ik ga nu sparen om over een paar maanden terug te gaan haha! Wat ik er zo leuk vind? De manier van leven. elke dag lekker warm weer en het uitgaan natuurlijk! Maar Curaçao moet je niet alleen door een roze bril zien. De media geeft altijd een mooi beeld van het eiland maar dat is niet overal. Voor toeristen is het een paradijsje ja, maar er is ook armoede en veel (kleine) criminaliteit. S’ avonds kun je niet helemaal in je eentje over straat lopen. Maar het blijft een eiland apart! Daarom hou ik er zo van!