Cupmaat

Heeey,
Ik heb een vraagje krijg je dezelfde cupmaat als je moeder?
x

nee, want ik heb groter dan me moeder?

Het kan maar hoeft niet. Je kun t ook allemaal ‘’ georven’’ hebben van je vaders kant. k heb heel wat kleiner als me moeder … me moeder heeft dan ook wel n big size

Ik heb mijn titties van mijn vaders kant gekregen.

ja ik heb ze wel van mijn moederskant maar hoeft idd niet want mijn zusje heeft meer als mij en die heeft het van mijn vaders kant

Soms.

Kan wel je, al denk ik datik toch wel iets groten ga worden dan m’n moeder. maardat hangt af van persoon tot persoon. En oh ja, iedereen in m’n familie heeft grote borsten (D-cup of meer :|) dus ik debk wel datik dat ook ga krijgen. Hangt dus van je ‘genen’ af

ik heb helaas die van me ma( ze heb 75AA) mijn vaders kant heb 80C:(

Ik weet het niet. Denk het wel?
Ik heb zelf E75 (gegroeit). Aan mijn ma’s kant & aan m’n pa’s kant hebben de vrouwen allemaal grote borsten

nee hoeft niet… want mijn moeder heeft denk wel 2 maten groter als mij
en ik heb B

Ik heb B, maar mijn vaders- en moederskant hebben allebij aardig wat. Echt lullig. Maargoed, ik heb nog 2 jaar =P

Ik hoop het niet :l
Anders wil ik later een borstverkleining haha.

Maar het zit er wel in, omdat ik sinds mijn 14e al 75D heb…

Volgens mij niet…

Hoeft niet persé…
Mn ma heeft iets van D of E ofzo…
Ik heb 75A en ben 16…
Mja de tijd zal het leren dus maak je niet druk (’:

Mijn moeder heeft B en ik heb A.

Ben 17 btw.

Ik d8 dat ik de enige was he, maar bij mij is dat precies t zelfde!
Ik ben 17, heb cup A en mn moeder B.
Echt dat zuigt, ben bang da ze nie veel meer groeie…

Ik hoop t want dan krijg ik nog ooit een cup D…

In de meeste gevallen wel denk ik.
ik heb nu 75D en m’n mams heeft echt E ofzo o.o, hoop/denk niet dat ik haar achterna ga

waarom zou je perse D willen?

Het is toch echt wel “geërfd” denk ik. :stuck_out_tongue:
OT: Het zal ongeveer zoiets zijn. Als je moeder bvb praktisch niets heeft, moet jij je niet aan een volle D verwachten of omgekeer. Maar het kan natuurlijk altijd wat afwijken van je moeders maat.