Cupmaat?

He meiden.
Ik had even een vraagje,
zijn jullie blij, of juist niet blij met jullie cupmaat?

Niet heel erg blij, te klein. Maar toch zou ik er niks aan veranderen…

Ik ben opzich niet blij met me cup maat. maarja;) ik zal er mee moeten leren leven.

80b, ben er niet echt blij mee. had wel wat groter gemogen.

Okee. :]
Ik heb namelijk, ik heb een hekel aan mijn borsten, want ik vind ze te groot. ik heb er eigenlijk gewoon last van. :S

80/85C. tis goed zo vind ik. mijn moeder heeft 80F dus hopelijk krijg ik dat niet! ze zijn nogal aanwezig nu namelijk word mij vaak verteld, zelfs in een te groot t-shirt xD en met sporten is het ook niet fijn als ze nog groter worden. dus ik ben er blij mee zo :slightly_smiling_face:

ik vind ze te klein :frowning_face:

Ik ben ruim tevreden met 85B alhoewel het volgens mij ondertussen wel c is…

Je hebt ook nog een poll-functie hier, dan kan je het antwoord op je vraag in percentages zien, miss wat makkelijker.

Ik ben trouwens niet blij. Ik heb 70A/B (om een of andere rede valt een a bij mij hetzelfde als een b?) had ze liever groter gewild

Ik ben te vreden (:

Ik ben tevreden, heb 85C/D

ik ben niet tevreden. Ik heb 70E. Ik vind m’n borsten gewoon te groot (hoewel mn vriendinnen zeggen dat t wel meevalt, en het geen E-cup lijkt) en jongens maken er wel eens grapjes over. Ook kan ik bepaalde shirtjes of topjes niet dragen omdat het dan gewoon niet mooi staat.

En ik kan nooit maar dan ook nooit een BH vinden, en als ik eens 1 vind, dan istie ontzettend duur :bored:

Ik ben er tevreden mee.
Heb 85D.

Ik vond ze eerst iets te klein voor… de rest van mijn lichaam zegmaar, toen had ik 75B. Gelukkig zijn ze gegroeid toen ik aan de pil ging en nu heb ik 75C en dat vind ik prima :slightly_smiling_face:

ja ik ben wel tevreden (:

net 13 geworden.
cup: 75A

hmm, nee, heb 80A, maar come on, ik ben 13 xd

Ghehe ik ben der wel happy mee, alleen voor mijn leeftijd vind ik ze wel groot denk ik 75 C

ik vind mijne wel aan de kleine kant maar aan de andere kant past het wel bij me =) ik word er niet meer ongelukkig van maar als ze iets groter worden vind ik het niet zo erg

Ik heb nu 75C (ben net 13) en had het op me 12e ook al haha.
Ik vind het wel eenbeetje groot, aange4zien me moeder zegt dat ze nog veel groter gaan worden xd want iedereen in mijn familie heeft grote borsten :grin:
Ik hoop niet dat ze té groot worden, want mijn tante heeft er erg last van! haha