cupmaat?

ik ben 13 jaar en heb 70c is dit niet best groot voor mijn leeftijd?

Maakt het uit? De een heeft grotere borsten dan de ander. :slight_smile: Ik had op die leeftijd ook die maat. Ik ben nu 20 heb 70F. Sja… het verschil moet er zijn.

haha ja dat is redelijk groot, maar ik zou er maar blij mee zijn want ik ben 15 met cup 75A. ook niet echt fijn dus…

ik ben 14 en heb 75B, 70C is wel redelijk groot, maar zoals moonstone zegt; verschil moet er zijn.

15 jaar en 75 C , verschrikkelijk! Ik zou zo graag een 75 B willen hebben, mijn borsten zijn te groot voor mijn lichaam, het klopt niet in verhouding en ik lijk veel dikker hierdoor.
Jammer, maar inderdaad zoals hierboven; verschil moet er zijn.

Het is wel iets groot, maar vind je dat heel erg? Misschien heb jij daar gewoon iets eerder je groei spurt ingehad,of zit het nou eenmaal in je familie. Maar ik zal me er niet teveel zorgen om maken joh :wink: en idd verschil moet er wezen

dankje wel en idd het kan wel in de familie zitten en zo erg is het nou ook niet

Wees er gewoon trots op ?

Ik ben 15 jaar en heb 75A, ik vind ze te klein!
en ze groeien al bijna een jaar niet meer, dus nu ben ik bang dat ze zo blijven…

^ Zelfde probleem, alleen ben ik 14 en heb ik ze nog kleiner…

Ik ben 17 en heb nog kleiner.

Volgens mij kunnen ze nog tot je 20e of zo groeien. Dat hoop ik in ieder geval maar haha want ik wil graag nog iets groter :'D

Ik ben 15 en heb nog steeds een klein A’tje. Dus wees er maar blij mee!

Wees er blij mee, je kunt er toch niks aan veranderen.

Ik ben vandaag 14 geworden en heb nog een grotere cupmaat dan jij… ben er helemaal niet blij mee zoals de meiden hierboven zeggen: verschil moet er zijn. Je bent mooi zoals je bent toch :slightly_smiling_face:

Probeer het te accepteren (:
Ik ha 70AA Toen ik 13 was…

Ik heb ook kleine borsten. Dat is echt lastig.

Joh wees er maar blij mee :slightly_smiling_face:

Wat heb je nu dan? Sorry stomme vraag, vraag het me gewoon af haha

volgens mij had iedereen AA op die leeftijd haha…
Ik ben 16 en heb C, ziet er echt lelijk uit in bepaalde shirtjes, moet meestal maat m kopen, pas een jurkje besteld kon weer terug omdat ik de rits niet dicht kreeg bij m’n borsten… En een gala jurk uitzoeken was echt kut werk omdat ik de rits niet dicht kreeg bij de borst. Maar andere meisjes vinden het juist leuk om C te hebben I guess… ik heb liever B.