cupmaat ruzie

Nou in groep acht was ze een van mijn beste vriendinnen en nu zit ik in de tweede wel bijhaar op school. Maar ze begint een beetje irritant te doen maar ik wil haar ook niet kwijtraken. Ma bijvoorbeeld een van onze grootste ruzie is dat zij vind dat we dezelfde cupmaat hebben ofso (heel vaag) omdat zij bijna plat is en ik meer heb (en onder meer moet je verstaan veel meer want ik kan inkijk creeren en zij niet.) en nu loopt ze tegen iedereen te zeggen ja ik heb toch dezelfde cupmaat als Lhaura :S. Het is een stomme ruzie maar t irriteert mij wel! Want het is niet zo en als je zegt ja ik heb meer zegt ze echt niet ! en dit dat maar ze moet gewoon ophouden met te praten over dat zei grotere heeft want het is niet zo en wrm moet iedereen mijn cupmaat weten?

gewoon jaloers, accepteer het en maak je er niet zo druk over

Heel duidelijk verhaal ja. Waar moeten wij nu op reageren :stuck_out_tongue:?

oke…

ja het verhaal is een beetje onduidelijk maar het gaat erom ; zij is plat en zegt tegen iedereen ja Lhaura en ik hebben dezelfde cupmaat maar mijn probleem is dus ; 1. waarom moet iedereen t weten 2. het is niet zo.

Hoe kinderachtig.

ja daarom ik wil dat ze stopt

Misschien lijkt het of zij veel minder heeft. Ik heb een grotere cupmaat dan een meisje uit mijn klas en toch lijkt het alsof zij meer heeft. Dat kan te maken hebben met de vorm van je borst. Bij de een zijn de borsten boller en bij de ander breder. En misschien is ze een beetje onzeker, hou daar rekening mee.

ik vind dit best wel grappig :’).

Je moet gewoon een andere vriendin vragen of ze op dat dingetje van jouw en haar beha wilt kijken waar die maat staat. (ja i know aparte oplossing maar wel effectief niet ?)

Haha.

Gelukkig kun je zo zien wie er ‘meer’ heeft, en de mensen tegen wie ze het zegt zijn ook niet achterlijk. Zij is dus de enige die voor gek staat met d’r gezeur.

Lekkah boeia

maar zij let daar heel erg op als ik mijn vest uit doe en ik heb een hempje aan kijkt ze meteen

Jonge wat een belachelijk kind. Zeg tegen haar als ze het nog een keer zegt nodig gelijk de jongens uit om met je in de kleedkamer van gym te kunnen komen genieten.

HAHAHAHAHAHA

Ze is gewoon jaloers.
Als ze dat nog eens zegt moet je gewoon vragen welke cupmaat ze heeft…

Of jij denkt dat?
Sorry hoor, maar je doet wel een beetje overdreven. Is misschien alleen maar sneu voor haar dat ze er mee zit dat ze minder heeft. Ja het is misschien irritant, maar voor haar is het vast ook niet leuk.

whahaha wat een ruzie zeg xD
en idd, wrom gaat het het tegen iedereen zeggen xD
gewoon negeren! het gaat het ene oor in en het ander oor uit…

Geef haar gewoon gelijk, ik bedoel, als iedereen kan zien dat het niet zo is, wat is dan nog het probleem?

nee je ziet echt duidelijk dat ze daar na kijkt

epic fail :’)