Okee dit is vast een hele rare vraag! Maar ik wil hem toch stellen… Ik heb nu al 2 jaar lang dezelfde cupmaat. cup a. echt heel klein! het lijkt gewoon alsof het niet meer groeit. kan dat?
Hoe oud ben je?
nee dat is niet raar.
als je jong bent kan het ook pas later gaan groeien. Ik heb pas vanaf mijn 17e een grotere maat gekregen (ik ging toen ineens heel snel van een A naar een C)
als je niet jong bent… mijn moeder heeft ook een A en ze is geen 16 meer.
idd + ik ben nu op mn 19e opeens nog van cupmaat 70A (had ik vanaf mn 14e) naar 70C gegaan, terwijl ik dacht dat het over was zeg maar. Dus ze kunnen heel lang niet groeien en dan opeens weer wel
14 (in maart 15)
Je bent nog maar 14. Je borsten kunnen nog tot 20+ groeien.
Rond mijn 17e ben ik als een debiel gaan groeien, ben denk ik vanaf B (zoiets?) naar F gegaan. Hoop alleen voor je dat jij niet zo absurd hard groeit, want dat is ook echt niet fijn haha. In 2 jaar heb ik zo achterlijk veel BH’s moeten kopen waar ik dan ook weer zo snel uitgegroeid was, echt zonde van mn geld. :’)
Ze kunnen nog gewoon groeien want je zit middenin de puberteit, maar er is ook een mogelijkheid dat dat niet gebeurt. Ik had op mijn 13e cup A, nu ben ik 18 en heb ik dat nog steeds. Sommige mensen hebben helaas iets minder geluk. :’)
Vergeet niet dat alle borsten mooi zijn, groot of klein!
Dat kan, tis niet raar. Mijn moeder heeft A, dus ik blijf hier waarschijnlijk ook hangen. Maar zie de voordelen er van in! Het is makkelijker .
Plus alle borsten zijn mooi, en persoonlijk vind ik bij andere vrouwen juist kleine borsten heel sexy, maar dat is mijn mening XD
Het kan dat je borsten niet meer groeien, maar als je 14 bent zit je nog in de puberteit en is de kans groot dat ze nog wel groeien. Ik zelf begon met A en heb nu D. Het is bij iedereen anders.
Op mijn 14e had ik ook cup A en nu ben ik 21 en nog steeds cup A dus helaas, het zit er niet meer in voor mij.
Voor mij exact hetzelfde. Oftewel: het valt niet te voorspellen hoe groot je borsten uiteindelijk worden.
De pil en zwangerschap kan er namelijk ook nog invloed op hebben.
Ik weet dat mijn moeder ook altijd kleine borsten had en eigenlijk pas op later leeftijd nog wat groter zijn geworden! Ze kunnen zelfs naar je 30ste nog groeien of wanneer je zwanger word… Dus volgens mij zit er geen leeftijd aan verbonden. Zolang het maar bij je lichaam past toch?
En je bent nog zo jong! Maak je niet druk om die dingen, het komt vanzelf.
Dit had ik ook, maar op mn 21e zijn ze toch ineens weer 2 cupmaten gegroeid
het kan zijn dat je random op je 17e ineens een spurt gaat maken. gewoon afwachten dus
Hehe, ik ben 24 en nog steeds cupmaat A. Tja… op zich niet heel ontevreden, maar ik heb ook vaak gedacht: Yeah… groei, damnit.