Cupcakes!

Laten we gelijk met de deur in huis vallen; ik ben volgende week jarig!
Nou leek het me een leuk idee als ik op mijn feest (voor de volwassenen/familie) cupcakes zelf ga bakken en die ga uitdelen.
Ik moet er ongeveer 40 maken (ik heb een grote familie+ik nodig nog wat andere mensen uit), maar ik heb daar wel ruim de tijd voor.

Weten jullie grappige, originele en mooie ideeën voor de cupcakes? Als het kan met niet te dure ingrediënten, het is zeg maar een ‘extraatje’ erbij en het moet dus niet al te duur zijn, maar er wel leuk uitzien met leuke versierseltjes! :grinning:

Je kunt er een choco paaseitje indoen!
Dus gewoon eerst een laagje mix in het bakje en dan een paasei en dan de rest van de mix zodat je het eitje erin niet ziet.
Ik heb het niet geprobeerd nog maar ik las het ergens.
Lijkt me wel leuk :grin:

Misschien kan je hier inspiratie vandaan halen? (:
http://www.deleukstetaarten.nl/

ik denk ik ga even op je profiel kijken hoe oud je wordt, maar ik denk niet dat je 1 wordt :stuck_out_tongue:
dus hoe oud wordt je eigenlijk?
dat helpt al met bedenken! x

Ik zou gewoon een normaal cakeje maken en dan met Dr.oekter versiering! Dat is denk ik veel goedkoper!

www.joyofbaking.com

Mijn bijbel als het op gebakjes enzo aankomt :grinning:

euhm… Je kan gewoon basiscupcakes maken (mix van dr. oetker, of home made). Ik neem eigenlijk altijd de mixen van home made, aangezien dit echt heel erg makkelijk is doordat je er alleen water bij hoeft te doen.
Als extra kun je er een topping van botercreme op doen met een spuitzak, dit geeft een mooi effect.
Misschien kun je er ook nog iets van kleurstof doorheen doen, ook leuk? Als je wilt, kan ik je eventueel wel het recept geven, ik heb voor mijn verjaardag een boek gekregen met allerlei recepten voor cupcakes, en ook voor botercreme en dat soort dingen.

ik heb vandaag cupcakes gemaakt met minismarties! gewoon uit zo’n uitdeelverpakking met kleine doosjes. ziet er echt heel schattig uit :grinning: zal foto’s plaatsen op mijn blog, zsm :slightly_smiling_face:

Heb ik dit topic al eerder gezien? Komt me bekend voor ;p

anyway: www.cupcakerecepten.nl veel leuke combinaties enzo! :slightly_smiling_face: