cupcakes voor in bad

heee girlsss,
een vriendin van mij viert zaterdag haar verjaardag.
nu had ik met een andere vriendin bedacht om een haar een cadeau bon te geven voor een high tea.
omdat alleen zo’n cadeaubon niet zo leuk is om weg te geven, vonden we het leuk om er een kleinigheidje bij te doen.
toen ben ik een beetje op internet gaan speuren en toen kwam ik een leuke cupcake tegen die je in bad kan doen!
hier kunnen we dan de uitnodiging aan vast maken, dat geeft wat leuker weg.

alleen nu is er een klein probleem, de high tea is vrij prijzig en de cupcake valt wel mee, alleen moet je bij alle websites die ik tot nu toe gevonden heb heel veel verzendkosten betalen.
nu vroeg ik me af of iemand een website weet waar je deze leuke cupcakes kunt bestellen en waar de verzondkosten laag zijn.
of weet iemand in welke winkel je dit kunt kopen in de buurt van amsterdam?

(sorry als dit in het verkeerde forum staat, ik wist niet zo goed waar ik het moest plaasten)

Misschien hebben ze bij een winkel als de douglas iets?

Lush had ze ooit, ik weet niet of dat nu nog zo is.

@parsprototo
ik ga eens kijken op de website of ik iets kan vinden.

@glitterndgrease
ik heb gekeken bij lush op de website, ik heb helaas niks kunnen vinden daar

Leuker is nog om ze zelf te maken, met een leuk tekstje er op ofso
Wees creatief, ze is tenslotte niet elke dag jarig (:

Oja moest voor in bad toch? ;$
DomDom, dan gaat dat niet zo makkelijk nee ;d

Ik geloof dat je die kan bestellen op een website. Ik dacht dat het iets was van ‘The Beauty Bakery’. Gewoon even googlen, dan vindt je het denk ik wel.

http://www.thebeautybakery.nl/cupcake-bath-bombs-c-120.html

ah wauw die zijn echt schattig!^ :grinning:
leuk idee!

jullie waren me vooor ^^ ;p

ik heb iederdaad de beautybakery gevonden, maar hierbij is dus het probleem dat de verzendkosten 6 euro zijn en dat boven op de cupcake komt het bedrag rond de 15 euro.
omdat we ook al een high tea hebben wordt het vrij prijzig, vinden wij …

misschien weet iemand nog andere website??
of een winkel waar dit te koop is???

Misschien bij freshmintcosmetics? http://www.freshmint.nl

Alleen die zien er niet zo heel cute uit ofzo, zijn gewoon meer soort bruisballen… Ze hebben daar ook lipglossjes in de vorm van een cupcake, misschien ook leuk?

Lush heeft toch nog steeds Floating Island? Die lijkt op een cupcake. Moet je alleen wel een mooie uitzoeken en er evt iets van sprinkles op doen en een strikje omheen ofzo om er nog iets meer cupcake van te maken

overlaatst had ik van bij de parfumerie een cupcake bruisbal meegebracht
zo schattig…

¤6,75 is de minimumprijs voor een pakketje, kijk hier maar. Dus je zult toch die ¤6,75 moeten betalen, of iets anders moeten verzinnen. Iets bij Lush kopen lijkt me ook wel leuk, zoals hierboven al gezegd wordt. Dan is het misschien geen cupcake, maar qua kleuren en geuren zit het altijd wel snor.

ebay?? ik zeg ook maar wat xd

Misschien bij de op=op?

Hebben jullie een Soap Story? Misschien kan je daar eens kijken.

Kijk eens bij de Etos! Daar heb ik een paar weken geleden ook cupcakes voor in bad gekocht. Heel schattig met een kersje erop (en de cupcake is roze en wit)!
AANRADER