Cup AA

X

Meid, dat komt echt nog wel. Jij bent gewoon wat later in de puberteit dan de andere meiden bij jou op school.

wees langs de ene kant blij dat je niet van die zware D cups hebt als mij -,-

dat komt wel! mijne zijn vanaf de 2e klas met 2 cups gegroeit (AA>A>:sunglasses:

gewoon eventjes geduld hebben

Oke, dankjewel! Maar soms lees ik van die topics dat mensen op hun 25ste nog steeds AA hebben en dan ben ik bang dat dat bij mij ook zo is… Ik ben namelijk ook best dun.

En dat schijfjes/knobbeltjes ding?

Ik schommel tussen de B & C.
Ene keer heb ik B, andere keer C.
Maar meid, toen ik 15 was kocht ik mijn eerste bh.
En dat was eigenlijk overbodig.
Dus rustig maar hoor./ :slightly_smiling_face:

In de 2e was ik helemaal plat. Nu heb ik cup B. :slightly_smiling_face:

Schijfjes of knobbeltjes zijn heel normaal! Ik weet nog dat ik mij daar rond mijn 12de ook zorgen over maakte, maar iedereen had het toen :slightly_smiling_face:. Als je echt zorgen maakt kan je alsnog naar de huisarts gaan.

Ik had toen ik 13/14 was niks, en nu AA:P. Dus het kan ook gewoon dat je kleine borsten blijft houden. Maarja, zo erg is dat echt niet. Ik ben nu degene die zich het meest drukt maakt over haar borsten, niemand anders doet er moeilijk over…

Er is trouwens niets mis mee om op je 25ste nog steeds cup AA te hebben. Ik ken mensen waarbij het echt super mooi staan, vooral omdat ze heel slank zijn. Het moet in verhouding zijn. En als je het heel erg vind… dan heb je nog altijd mega push-up BH’s :slightly_smiling_face:

Eind 1e had ik helemaal niks en nu heb ik 75E. Dus het kan :’).

Die schijfjes/knobbeltjes zijn normaal, dat betekent dat ze groeien.
En maak je niet druk! Toen ik bijna 14 was had ik ook AA en nu ben ik 16 en heb ik B. Nog niet heel groot, maar er zijn veel mensen die hetzelfde of nog kleiner hebben. Het groeit vanzelf!

xButterflyy het groeit vast nog, en ook al blijft het zo… Je gaat heus niet dood of iets, ik ben het levende bewijs :wink:

xButterflyy het groeit vast nog, en ook al blijft het zo… Je gaat heus niet dood of iets, ik ben het levende bewijs :wink:

Bij is het pas echt begonnen rond mijn 14de…

Het groeit vast nog. Grote borsten zijn ook niet altijd fijn. En bobbeltjes en groeistrepen in je borst zijn normaal, dat betekent dat ze groeien.

Dat kan nog wel groeien hoor, je bent pas 13 :slightly_smiling_face:
en die bobbeltjes enzo is normaal.

ik ben in een jaar naar cup b gegroeid, dus dat komt nog wel. :slightly_smiling_face: ik wil liever zelf AA eigenlijk…

Ik schommel ook steeds tussen 75AA en 75A, maar ik heb liever kleine borsten dan grote. Dit past gewoon goed bij mn figuur. Ben nu bijna 17. Je bent nu 14, dus het komt waarschijnlijk nog wel. Vraag anders wat welke cupmaat je moeder en je oma hebben, de kans is groot dat je ongeveer rond hetzelfde uitkomt uiteindelijk.

ik had in de 2e toen ik 13 was ook nog AA en ik ben nu 15 en ze zijn onderhand gegroeit naar een B dus het komt nog wel (: