cultureel vakantiewerk buitenland

Hallo :slightly_smiling_face:

Ik weet het, het is nog lang geen zomervakantie (helaas) maar na 4 jaar op dezelfde camping in Frankrijk gewerkt te hebben, wil ik eens uitzoeken wat er nog meer mogelijk is.
Ik ben op zoek naar een vakantiebaan in de zomervakantie, dus voor 2 maanden.
Daarbij is mijn hoofddoel om de taal te leren, en veel van de cultuur mee te krijgen. Daarnaast vind ik het leuk om veel te werken, en het is helaas ook belangrijk dat ik geld verdien ivm studie. Het land maakt me niet veel uit, liefst niet in Scandinavië en verder ergens waar er geen engels wordt gesproken, ik wil echt een nieuwe taal leren, zoals Spaans, Italiaans, Turks,… (Frans is ook goed, dat kan ik nog veel verbeteren :slightly_smiling_face: )
Weten jullie misschien wat voor soort baan ik zou kunnen zoeken? Vinden jullie het een goed idee om op een camping te gaan werken, of weten jullie misschien nog iets beters? Ik ben namelijk bang dat ik op een camping al gauw in de toerismesector blijf steken, in plaats van echt wat mee te krijgen van de mensen en cultuur daar.

Ik bedoel dit topic niet als in, ik zoek een baan weten jullie wat? Maar meer: hebben jullie ideeën wat voor werk ik zou kunnen zoeken? En natuurlijk ervaringen!!

Hoop dat jullie me kunnen helpen :grinning:

Liefs!

Au pair

hmm… goed idee!
wordt dat ook veel gedaan voor slechts 2 zomermaanden? Ik dacht dat dat meer langere periode was…

Via Travel Active kun je zomer au pair worden en op aupair-world.nl kun je zelf op zoek gaan naar een gezin. Staat best wel wat gezinnen tussen die voor een kortere tijd een au pair zoeken.