Cry Me A River

“Ga jij mij brengen?” vraag ik verbaast. Nee, dit word een ramp. “Ja, want mijn Joshuatje lief heeft een afspraak.” zegt ze blij. “Schat, je moet nu echt over de dood van jou moeder heen komen. Het maakt niet uit, ik ben je nieuwe moeder.” zegt ze hyper. Wat!? Mijn moeder!? “Wat ben jij een trut! Jij denkt toch echt niet dat je met je verneukte hoofd de plaats van mijn moeder in kan nemen!” roep ik. De tranen prikken achter in mijn ogen. Ik mis haar zo erg. Papa is de laatste tijd alleen maar aan het werk. Valerie probeert mijn moeders plaats in te nemen en Suzie en Joyce gaat volgend jaar studeren. Voorzichtig graai ik in mijn broekzak, op zoek naar mijn iPod. Hebbes. Ik douw de oortjes in mijn oren en nestel mezelf in de zachte stoelen van onze auto. Ik zie dat Valerie aan het ratelen is. Stilletjes kijk ik naar buiten. Waar zal mama nu zijn? Zou het fijn zijn waar ze nu is? Wat zou ze er van vinden dat ik naar deze school ging? Zouden er leuke jongens op mijn school zijn? Ik merk dat we langzaam de getto in rijden. Alle mensen kijken naar onze dure auto en naar de Chanel zonnebril van Valerie. Ze vind het helemaal geweldig, al dat geld. Mij boeit het niet zo veel, het is maar geld. Zonnebril, allemaal leuk en aardig, maar waarom zou je daar zoveel geld aan uitgeven? “Zo, we zijn er!” haar schele stem komt boven de mooie stem van Beyoncé uit. Snel op ik de deur en stap uit. Zonder haar aan te kijken loop ik het plein op.

Leeukleeuk :astonished:
Weer een nieuw verhaal om te volgen ;$

leuk, ga maar verder.
trouwens, het is toch ghetto ipv getto? x]

word zei van niet, ik dacht de ghetto engels was ? xD

leuk :slightly_smiling_face: ik ga em volgen !!

xxx

ah, dan laat je het gewoon zo haha XD
maar, ga je eigenlijk verder?

verdeerrr. :slightly_smiling_face:

i like ittt

morgen komt er in iedergeval een nieuw stukje! maar ik heb morgen twee toetsen, dus ik moet echt leren! sorry

verder?

Verderr ! :relieved:

Verder;$!
I’m addicted<33.
Ja je hebt een nieuwe lezeress;$.

3x ;s.

3x ;s

next?

ugh, gaat het nog verder ??
zit elke dag te kijken maar kan niets nieuws vinden hier

Alle leerlingen kijken mij aan. Een paar donkere meisjes kijken mij vies aan. Een groepje latino’s kijken mij verlekkerd aan. Er zit precies één mooie bij. Sukkels. Lachend loop ik verder en negeer alle andere starende mongolen. Wat stuntelig loop ik op het trappetje dat mij naar mijn nieuwe school brengt. Wat een krakkemikkig gebouw zeg,net een kraakpand. Geschrokken staar ik naar de metaaldetectors die in mijn krakkemikkige schooltje staan. Bij elke detector staat een dikke, grote,man. Waarom hebben ze die dingen in godsnaam. Zouden ze hier van die enge bendeleden hebben die je gaan vermoorden? Of kijk ik nu te veel films? Het is allemaal de schuld van Valerie. Ja, ik hou er van om Valerie de schuld te geven, als dingen zo verkloot zijn als nu. Ik had nooit voor deze school moeten kiezen. Weet je wel hoe gevaarlijk dat is!? Wat voor ouder laat zijn kind nou weer naar zo’n school laten gaan. Mama zou me nooit naar deze school laten gaan, ook al wilde ik het zelf. Onzeker loop ik met mijn lichaampje door de metaaldetector. Er komt een piepgeluidje uit de detector. Wat nou piep? Ik heb heus geen wapen of zo.

verdeeeeeer :grinning: t is echt leuk ^^

nice more

verder ;d.