Crush

Ik weet het er zijn al enorm veel topics over crushes maar ik ga er toch nog eentje bij zetten. Ik heb zelf ook een crush ‘B’. Ik ken hem niet echt goed. Hij zit bij mij op school. We zitten niet in dezelde klas. We zijn wel vrienden op facebook maar we chatten nooit. Ik heb al 2 jaar een crush op hem.Hebben jullie tips enzo? Ik zal jullie laten weten als er iets gebeurt :grinning: en dat was vandaag het geval dus hier is al meteen de eerste update.

Update
Vandaag liepen ik en mijn vriendin in de gang. Achter ons liepen een jongen van mijn klas en mijn crush. Opeens liet de jongen van mijn klas mij stuikelen. Ik keek naast me en daar liep mij crush. Ik was mezelf heel hard aan het uitlachen omdat ik gestruikeld was en hij lachtte ook heel hard. We keken naar elkaar en waren heel hard samen aan het lachen. Ik vergat zelfs stomme aap ofzo tegen de jongen van mijn klas te zeggen. Nu ben ik eigenlijk wel heel blij dat hij me liet stuikelen! :grinning: Dit is de allereerste keer dat ik naar mijn crush heb gelachen (en hij naar mij)
Heeft er iemand nog tips?

Titel volgende keer niet in hoofdletters graag.

maar waarom zouden wij het interessant vinden om jouw verhalen over je crush te lezen?

Ik dacht dat het interessant zou zijn voor mensen die hetzelfde gevoel hebben. Want ik heb zelf ook veel aan de verhalen gehad van andere mensen. Als het je niet interesseert hoef je ook niet te reageren. Danku.

Hahaha, nou leuk toch? In ieder geval fijn dat je zelf ook aan t lachen was XD
ikhebookeencrushmaardaarkanikniksmee8-)

Hoezo kan je er niks mee?

-

Hij lachte je uit…

haha ach gos wat is dit schattig.

Hoe kan je nou een crush hebben op iemand, die je nauwelijks kent …?

^ Een vriendin van mij ook, vorig jaar, die echt een half jaar lang over een jongen die ze niet kende, in het begin was het wel grappig zeg maar, maar na een tijdje werden ‘we’ (mijn andere vriendinnen & ik) het een beetje zat.
Inmiddels heeft ze alweer een nieuwe crush :stuck_out_tongue:
Ze is verder wel heel lief hoor!

Ja, ik bedoel, straks is die jongen echt een lul … ?

Dat dacht ik dus ook…

hahahah geniaal dit.

Als je hem ziet dus gewoon weer op je plaat gaan, daar valt hij schijnbaar op! :slightly_smiling_face:

ik vind iemand die je niet egt kent maar verliefdheid voelt is gewoon een aantrekkelijk lekkerding

succes volgende x gedag zeggen!

Ik ken wel een paar mensen die hem kennen en ik observeer hem ook veel dus daardoor ben ik toch al wat te weten gekomen over hem…
Maar je hebt gelijk hij kan inderdaad stom zijn, maar ik ben verliefd op hem. Misschien als ik hem dan een beetje beter leer kennen niet meer

Hij lachte omdat het grappig was. Ik zou ook lachen als iemand anders getackelt wordt dus ik zie het eigenlijk positief

Ik denk best niet dat ik ineens weer keihard begin te lachen als ik hem zie, want wie weet is hij het al vergeten en dan komt dat heel raar over :slightly_smiling_face: maar ik had misschien wel het idee als die jongen van mijn klas en hij nog eens achter mij te lopen zo iets te zeggen van lopen jullie maar voor mij dat lijkt me veiliger…