Ik weet het er zijn al enorm veel topics over crushes maar ik ga er toch nog eentje bij zetten. Ik heb zelf ook een crush ‘B’. Ik ken hem niet echt goed. Hij zit bij mij op school. We zitten niet in dezelde klas. We zijn wel vrienden op facebook maar we chatten nooit. Ik heb al 2 jaar een crush op hem.Hebben jullie tips enzo? Ik zal jullie laten weten als er iets gebeurt en dat was vandaag het geval dus hier is al meteen de eerste update.
Update
Vandaag liepen ik en mijn vriendin in de gang. Achter ons liepen een jongen van mijn klas en mijn crush. Opeens liet de jongen van mijn klas mij stuikelen. Ik keek naast me en daar liep mij crush. Ik was mezelf heel hard aan het uitlachen omdat ik gestruikeld was en hij lachtte ook heel hard. We keken naar elkaar en waren heel hard samen aan het lachen. Ik vergat zelfs stomme aap ofzo tegen de jongen van mijn klas te zeggen. Nu ben ik eigenlijk wel heel blij dat hij me liet stuikelen! Dit is de allereerste keer dat ik naar mijn crush heb gelachen (en hij naar mij)
Heeft er iemand nog tips?