Crush

Goedenavond dames,

Ik zit sinds december met een probleem rondom een jongen. Ik heb namelijk een jongen ontmoet via hot or not (badoo), of terwijl: Online dating. :flushed: Nooit gedacht dat ik hieraan zou beginnen, maar toch geprobeerd en wát een match heb ik gekregen met een jongen…

Nu is mijn probleem: We zijn al vanaf december met elkaar aan het appen en gaan nu aankomende donderdag afspreken voor het eerst. Alleen die jongen die appt alleen met me in de avond en door de dag heen op bepaalde momenten. Soms negeert hij me zelfs dagen lang. Ik krijg er geen hoogte van wat hij nu van mij denkt en verwacht… Nu heb ik dit al eens gevraagd in mijn dronken bui en dan krijg ik toch snel een reactie terug van: ‘Maak je geen zorgen, mijn laatste relatie duurde ook 4.5 jaar. Ik ben niet van de tijdelijke relaties, blablabla…’ Maar mijn gevoel zegt zoiets anders … :hammer:

Ook ben ik iemand die het afspreken echt énorm eng vind… Ik weet niet wat hij van me zal denken/vinden, hoe ik mezelf moet opstellen, wat ik moet zeggen/doen… Woaah! Kortom: STRESS.

Hebben jullie tips voor me om deze date met een positief gevoel in te gaan?
Alvast super bedankt dames!

Liefs.

Gezien je binnenkort een afspraakje met hem hebt zou ik mij geen zorgen maken over zijn app gedrag.

En voor de rest: wees jezelf. Draag kleren waarin jij je comfortabel voelt en doe ook de dingen waar jij je goed bij voelt. Dan kom je al veel stralender over. :wink:

Precies wat Encore zegt!

Wees jezelf, zorg dat je je zo comfortabel als kan voelt, dus: doe inderdaad kleding aan die jij fijn vindt, zorg extra goed voor jezelf de dag ervoor, vertel hem dat je het spannend vind (misschien vind je dat heel eng, maar ik denk dat het wel zal helpen :slightly_smiling_face: ) en probeer zo min mogelijk te stressen en vooral zo veel mogelijk lol te hebben!

Niet te druk maken over wat hij van je zal vinden, als jullie al sinds december aan het appen zijn en een klik hebben EN je wilt ontmoeten, is het wel duidelijk dat hij jou een leuke meid vind!

Laat je ons weten hoe het ging? :upside_down_face:

Bedankt voor de lieve reacties! :bowing_man:

Ik ga mijn best doen aankomende donderdag, woaah! En ik zal jullie laten weten hoe het ging!