Crush?!

Hoe lossen jullie t op wanneer jullie al een tijd een crush op een jongen hebben? (zonder dat de jongen jou echt echt kent)

En heeft het jullie ook samen gebracht?

Ik weet dat geduld hebben en contact nemen een goede oplossing is en dat doe ik ook maar ik vroeg me dus af of buiten het contact nemen en geduld hebben jullie andere tips/adviezen hebben? xx

Die van mij zijn nooit meer geworden dan een crush op de laatste na. Het verschil met de rest? In plaats van toe kijken of er iets gaat gebeuren ben ik op hem af gestapt. Ik ben hem gaan leren kennen en hij mij. Sindsdien zijn we samen.

aah dat is zo schattig

Zorg er gewoon voor dat je hem eerst iets beter leert kennen. Mijn vriend en ik hebben ook eerst twee maanden gewoon geappt er allebei van uit gaande dat de ander ons niet leuk vond en we gewoon vrienden zouden blijven.

Daarna hebben we twee keer afgesproken waar niks gebeurde en de derde keer besloot hij me gewoon te zoenen en te kijken wat er gebeurde.

Alleen dit was allemaal niet gebeurd als we niet eerst gewoon just friends waren geweest denk ik.

Je bent mijn held serieus dankje

Heb hierboven beter advies gelezen maar toch, klinkt alsof je deze jongen echt heel leuk vind. Dus ik zou er gewoon op af stappen, of subtiel een keer reageren onder z’n foto’s ofzo! :slightly_smiling_face:

ik ben er al op afgestapt en heb zijn nummer gevraagd we hebben echt een lange tijd geappt maar ik denk dat ik te ver ben gegaan met ‘‘hem leuk vinden’’ iniedergeval ik denk dat ik het iets te veel heb laten merken. Hij vind het niet erg als ik hem aanraak en op school hebben we ook oogcontact vooral toen ik mijn nieuwe parfum op had hihi. En elke keer zegt die kei blij heejj . Dus tis beetje geduld hebben denk ik

Leuk om te horen!