Crush

Hey guys,

Ik heb een soort van probleempje want ik heb dus een knappe gym leraar en ik crush op hem maar is dat niet raar ? Hij is 23 en ik ben 16 , het is niet dat ik iets met hem wil (toch wel maar ik ben te jong haha). Elke keer verheug ik me op gym en elke keer als hij tegen me praat gaat m’n hart te keer en ik wil dat niet want het is zo raar :frowning: Ik weet ook niet echt hoe ik dit moet verbergen voordat hij erachter komt.

Hebben jullie ook zoiets meegemaakt of hebben jullie tips ?

Xx

Ik denk eerlijk gezegd dat ieder meisje daar wel een keer last van heeft. Zoals je zegt weet je prima dat het niks kan worden. Maar verliefd zijn is leuk dus geniet ervan dat je naar hem kan kijken zonder dat het raar is haha. Daarbij denk ik dat hij dit vaker tegen gaat komen als hij knap is.

haha ik heb dat zeker wel meegemaakt jaah… ik was verliefd op mijn gymjuffrouw! :open_mouth:
en het was zoo hevig dat ik het gewoon niet meer voor me kon houden… en toen vertelde ik het aan een vriendin van mij en vroeg ik of ze het aan die juf wilde vertellen…uhumm

Sws zou het een wonder zijn als we iets samen krijgen maar t word niks want ik ben niet eens 18 dus tja en ik vind het ook niet erg. Jaa ik ga zeker genieten en volgens mij is hij dat gewend omdat hij op een school les geeft waar alleen maar meisjes zijn en een paar jongens. En ik denk dat hij het ook leuk vind , al die aandacht haha

Ik heb altijd racistisch,discriminerende en lelijke gym leraren gehad en toen ik op deze school begon was 't ff schrikken haha want ik had niet verwacht dat we zo’n knappe leraar zouden krijgen. Ik heb het tegen een close friend verteld en een internet vriendin en laatst appte ik met een vriendin die 2 jaar hoger dan mij is en zij zei dat het normaal is want ze vind hem ook knap haha. Maar het is echt gewoon voor mijn gevoel niet normaal. En wat gebeurde er toen?