crush

Hey,
Ik vind een jongen leuk alleen we praten niet… Ik ging hem volgen op instagram en toen ging hij me wel terugvolgen en een foto liken, en later kreeg ik ook een verzoek op facebook vanhem. Mja we praten dus niet en ik weet nu niet wat ik moet doen… Want het is zo raar als ik ga praten tegen hem op facebook, want ten eerste wat moet ik dan zeggen en ten tweede het is gewoon raar… Hij zit trouwens wel bij me op school maar hij zit in de 6e en ik in de 4e ,
iemand raad?

Wat ik toen deed met de jongen die ik leuk vond, die Paul heette, zei ik: Hee Paulien, ik heb m’n *verzin wat, zoals portemonnee* nog bij je laten liggen. Is het goed dat ik hem morgen ophaal?
Toen reageerde die, en toen knoopte in een gesprek aan

Dus verander z’n naam in iets dat er op lijkt (als dat kan) en doe alsof je tegen iemand anders praat en begin dan met hem te praten. Simple, but effective!

zeg gewoon in de facebook chat ; heee .
& dan zie je vanzelf wel wat er uit komt hahah .
zelfde gedaan paar jaar geleden, kwam wel een super leuke ‘gewone’ vriend uit voort !

Je kan misschien wat interesses afleiden van wat hij op instagram post en het daarover hebben?

Ik zou op facebook gewoon begginen, hey alles goed? en dan wat praten over school en of hij een “hobby” heeft of wat voor sport hij doet, dan komt het gesprek vanzelf wel als hij interesse toont. Verder kan je als jullie elkaar op school zien proberen contact te zoeken.