Crush weet niet eens wie ik ben :S

.

Je kan beter gewoon in reallife meer met hem praten dan via msn, dat werkt echt beter

.

Up

Verwacht je nu echt dat die jongen even gek is van jou als jij van hem? Hij kent jou niet. Je was teleurgesteld dat hij je niet kende, maar als ik het zo lees, verbaast me dat niets. Je had wat meer geduld moeten hebben om hem te leren kennen.

Die vriendin denk ik :slightly_smiling_face:
Als hij ook zo geinteresseerd was in jou, ging hij wel meer op je in via msn…
Maar hij reageerde dus niet echt enthousiast, dus ik zal er niet te veel van verwachten.
Je kan misschien wel in real life tegen hem praten, kijken hoe hij dan doet.

.

@

Natuurlijk. Het is niet omdat het bij jou liefde op het eerste zicht is, dat dat bij hem ook zo is. Maar daarom hoef je het toch niet op te geven? Leer hem gewoon in het echt kennen, probeer wat met hem te praten op school.

Best vreemd dat je hem zomaar had toegevoegd, wist hij toen wel al wie je was? En als er een langere tijd tussen toevoegen en praten zit is het niet heel gek dat hij is vergeten wie jij ook alweer bent.
Als je hem echt zo leuk vindt moet je denk ik weer vanaf het begin beginnen, maar dan zou ik om zijn msn vrágen en eerst beetje meer in contact komen voor je dat doet.
Verder moet je wel even bedenken of het wel echt zo’n leuke jongen is als al zijn klasgenoten het tegenovergestelde zeggen…

okee ik heb dit ook gehad, ik had de jongen waar ik echt verliefd op was maar die ik amper kende toegevoegd op hyves, hij vroeg mijn msn blablabla en toen heb ik op een gegeven moment gezegt van weetjewat ik kom binnekort wel even hallo zeggen, vervolgens durfde ik het niet, herkende hij mij en kwam hij op mij af… Sinds dien praat ik iedere dag met hem en ben ik nog verliefder en spreken we regelmatig af, dus gewoon erop af stappen en zeggen: KIJK HIER BEN IK :grinning: niet verlegen zijn maar gewoon doen :wink:

^aaahw zo lief :flushed:

.;

;

Goed idee of niet ?!

.

?1

Als hij bij je op school zit, kan je toch gewoon wat zeggen over de school of zo?
Ik praat ook wel vaak met wat jongens van school, en uiteindelijk wijken we dan heel erg af :’)

:S

Hij kan jou niet leuk vinden als hij jou niet kent…Je kan ook niet verliefd zijn als je hem niet kent.