Oke, er is dus iets gebeurd waar ik totaal geen ervaring mee heb en ik weet niet wat ik moet doen.
Er is dus een meisje waar ik al een lange tijd mee praat via instagram en ik heb ook met haar geskyped. We zijn dus internetvrienden. Ik heb haar veel kunnen vertellen. Zij was ook de eerste die ik vertelde dat ik bi ben, want ik durfde het niet aan mijn echte vrienden te vertellen, want ik was bang voor hun reactie.
Vandaag werd ik wakker en kreeg ik dit berichtje, in het Engels, want ze woont in Amerika. Kort gezegd stond er in: ‘‘I know youre going to see this tomorrow when you wake up but i just wanted to say thank you for being so nice to me because not a lot of people are this nice to me so thank you. you are really pretty and i may have a crush on you but please don’t stop being my friend youre so sweet and i love you. I hope you have a good night sleep.’’
En ik weet dus niet wat ik nu moet doen. Ik bedoel: Ze is een van mijn beste vriendinnen en haar kwijtraken is het ergste wat me kan gebeuren. Ik val op meisjes, ja, en ze is heel leuk, maar om nou een soort relatie aan te gaan met iemand die ik waarschijnlijk nooit in het echt ga ontmoeten, dat kan toch niet? Wat moet ik tegen haar zeggen? Ze zal waarschijnlijk vandaag rond een uur of 8 's avonds weer online komen. Heeft iemand enige ervaring hiermee?
Alsvast bedankt!