crush van onze bff

Heejj,
een vriendin en ik hebben voor de verjaardag van een andere vriendin (J) bedacht om als verassing haar crush uit te nodigen. Nou heb ik heel sneaky het nummer van die jongen kunnen krijgen, maar we weten geen goede reden om hem ervan te overtuigen dat hij moet komen. Voor de duidelijkheid : deze jongen kent ons niet, dus hij zal opeens een telefoontje krijgen van de vriendinnen van J.
Hebben jullie ideeen voor goede redenen die we kunnen gebruiken? Alvast thnx!

zeg dat het surprise party is? haha

Dat maakt toch niet uit dat hij jullie niet kent? Hij kent je vriendin toch? Zeg dat het voor haar is en dat hij moet komen ofzo :’)

er komen maar 8 mensen, dus het wordt geen big deal zegmaar. Daarom gaat dat ^ dus al niet…:S

Eh waarom zou dat niet kunnen? Hij moet toch gewoon komen, dat zeggen jullie dan. Of er nou veel of weinig mensen zijn, boeiend? Dat kan je toch gewoon zeggen ?

Oke, het ligt wat ingewikkelder. Het is haar stiefneef, namelijk:\ en ze ziet hem niet zo heel vaak (ong iedere maand of iedere 2 weken) dus…

nou das alleen maar makkelijker, het is toch familie :stuck_out_tongue:

zeg dat hij een vriend mee mag nemen ofzo

ja, maar waarom zou ze hem dan niet zelf uitnodigen? Ze ziet hem morgen nog, en het feest is vrijdag. Dus we kunnen ook niet zeggen: ‘omdat zij geen tijd had’, ofzo. :S

omdat jullie het als verrassing voor haar willen?

Dan is het ook eenbeetje obvious dat ze verliefd op hem is. Ik bedoel, hij mag er niet achter komen. Dan vraagt hij zich af; waarom - als ze familie als verassing daar willen hebben - vragen ze dan niet gewoon haar nicht? Ow, zou ze verliefd op me zijn?
We willen natuurlijk niet dat ze erdoor boos wordt op ons;p

Ze kan het toch een leuke jongen vinden. Het gaat toch niet om het idee dat ze familie uitnodigt? Waarom zou ze haar nicht moeten vragen :'3
Als ik die jongen was zou ik niet zo ingewikkeld denken hoor, maar gewoon: Oh, oke, ja leuk! (Moet ’ ie het wel leuk vinden ofc). Maar je kan het dus gewoon doen hoor.

maar kijk. Het is echt raar als het een normale party is - filmavond - waarop haar vriendinnen hem uitnodigen. Waarom zou ze hem niet zelf gewoon kunnen uitnodigen. Hij mag echt niet weten dat J een crush op hem heeft!

Ik heb geen tips, maar je moet wel heel goed nadenken over dit idee. Weten jullie heel zeker dat J. dit leuk zou vinden? Ik weet dat sommige meiden dit niet leuk zouden vinden.

Ja idd, straks is heel haar dag hierdoor verpest ook al wouden jullie haar gewoon een plezier doen.

ik denk dat je het beter niet kan doen, maar als je het toch gaat doen dan zou ik tegen hem zeggen dat jullie een paar mensen als ‘verassing’ uitnodigen en dat je hoorde dat hij wel eens met haar omging. Nodig misschien nog een (paar) andere jongens uit.

Zeg gewoon tegen hem, wat je tegen ons zegt?

Geniaal=). Dat ga ik nog ff bespreken met mn vriendin. En ik ken J héél goed, en mn vriendin ook, en ze gaat het leuk vinden;). Thnx for ur concern, maar dat komt wel goed - waarschijnlijk is ze er alleen maar blij om. Maar thnx voor je idee, dat gaat um worden denk ik;)