Crush !UPDATE!

Ik heb dus een crush op een jongen bij mij op werk. We hebben een paar weken veel geappt maar dit wordt nu steeds minder. Hij stuurde veel hartjes enzoo en zei vaak dat ik lief was (Ik denk dus dat het fix is maar weet het niet zeker omdat ik hier geen ervaring enzoo mee heb). We gaan binnenkort chillen en hij heeft hiervoor 2 andere feestjes afgezegd omdat hij mij aangeschoten wil zien. Een vriendin van mij weet dit allemaal en zegt dus tegen mij dat ik mijn gevoelens voor hem moet zeggen. Ik heb al een stukje geschreven voor hem omdat ik dit niet in real life durf te zeggen. Maar ik durf het nu dus niet te geven want ik wil het ook niet via app zeggen. Moet ik het gewoon aan hem geven of nieet? En wat moet ik dan anders doen?

Ik ben bang dat als jij een heel stuk gaat schrijven over je gevoelens, hem bij jou wegjaagt. Ik zou hem gewoon zeggen dat je hem leuk vindt.

Overigens vind ik het raar dat hij jou aangeschoten wil zien?

Precies dit. Laat hem gewoon merken (door letterlijk te zeggen of subtiele hints te geven) dat je hem leuk vindt.
En dat laatste snap ik ook niet goed, hij wil je aangeschoten zien?

Ik heb ook al wel een keer gezegd dat ik alleen met leuke jongens app. En Ik heb nog nooit gedronken en hij wil denk ik gewoon weten hoe ik dan ben enzoo omdat ik normaal ook al best wel gek doe🙂

En we praten nooit echt over gevoelens dus als ik dan opeens ga zeggen dat ik m leuk vind komt het wel heel random over en dan denk ik dat hij het misschien opvat als een grapje ofzoo

Ja maar jongens snappen dat niet zo goed. Je moet hem gewoon zeggen dat je hem leuk vindt.

Als je nooit over gevoelens praten, dan zou ik die brief sowieso goed wegstoppen.

Je zou misschien kunnen vragen of hij iemand leul vind en dan zeggen dat jij iemand leuk vind en/of subtiele hints geven, zoals aanrakingen

Okee! Gister gingen we dus chillen. En ik weet niet zo goed wat ik moet denken van hoe hij deed. Dus ik ga jullie nu even vertellen wat er is gebeurd. We moesten dus boven zitten omdat mijn vader ook bezoek had. We zaten dus op mijn kamer op de bank. We gingen films kijken en telkens toen ik wat zei ging hij mij heel schattig aankijken. Een vriendin die er ook was ging soort van liggen op de bank en mijn crush bleef gewoon zitten. Ik dacht van dan ga ik ook maar soort van liggen. Dus ik ging met mn benen over mijn vriendin en mn crush heen en hij ging telkens mijn knieholte kietelen omdat niemand daar tegen kan. Ik had toen dus zijn hand vast gepakt omdat hij mn knieholte dus niet meer kon kietelen. Daarna hadden we het allemaal heel warm dus had ik mijn raam open gezet. Toen kregen we het koud maar waren te lui om het raam weer dicht te doen, dus hadden we mijn deken gepakt. Mijn vrienin wou niet onder de deken zitten dus moesten mijn crush en ik naast elkaar zitten. Ik had het nog steeds erg koud dus kwam hij dicht tegen mij aan zitten. Hij had ook zijn hand op mijn been gelegd tijdens de film maar ik weet niet of hij dit bewust deed. Daarna ging hij zijn schoenen pakken om ze weer aan te doen en toen zei ik dus van ‘neee! Blijf zitten! Ik krijg het koud!’ Hij kwam toen weer naast mij zitten en hij had zijn hoofd toen op mijn schouder gelegd.
Dit is dus wat er gisteravond allemaal is gebeurd. Maar ik kan dus niet zo goed inschatten of hij dit allemaal bewust heeft gedaan. Ik heb ook nog niet gezegd dat ik hem leuk vind omdat ik eerst wou kijken hoe hij gisteravond deed. Euuh, kunnen jullie hier even op antwoorden want jaa, ik heb hier geen ervaring ofzoo mee.