Crush toegevoegd op msn. Wat nu?

Ik heb even een speciaal account hiervoor gemaakt, omdat hier best veel mensen die ik ken op zitten.

Ik zal eerst even het verhaal vertellen zodat jullie beter advies kunnen geven.
In december ongeveer kreeg ik een vv op hyves van een jongen uit een klas lager op school. Ik wist wel wie hij was, dus ik had hem geaccepteerd maar voor de rest was hij me nog nooit echt opgevallen ofzo. Een tijdje later is me toen opgevallen dat hij best wel vaak naar me keek en dat hij eigenlijk best wel knap is. Opzich vond ik het eigenlijk best raar dat hij me had toegevoegd want ik heb niet echt superveel vrienden op hyves en hij dan juist weer heel veel. Mijn vriendinnen die denken dat hij mij wel leuk vind, omdat hij zó overdreven vaak/lang kijkt dat het ook hun is gaan opvallen. Ik heb hem nu dus toegevoegd op msn, maar wat zal ik nu tegen hem zeggen? want hij weet sowieso al wie ik ben, dus mezelf voorstellen zou raar zijn… en ik ben met nieuwe mensen op msn altijd bang dat er veel stiltes gaan vallen enzo, dus wat kan ik allemaal tegen hem zeggen? xd

Thankss alvast.

Ik snap dit soort topics niet… is het nou zo moeilijk om wat te zeggen?

Ja.

Als er een klik is, komt er vanzelf een gesprek op gang toch? Vraag hoe het met hem is, en of hij afgelopen weekend nog iets leuks gedaan heeft ofzo, of hij gisteren ook voetbal heeft gekeken, of hij die ene leraar ook zo vervelend vind, dat hij vandaag leuke kleding aan had…

start gewoon het gesprek, en vraag dan of ie nog wat gedaan heeft in weekend/vakantie, of hij nog wat leuks gaat doen vanavond, hoe het met hem gaat, bladieblie

:'D praat gewoon over random dingen?

Wat doen de mensen toch moeilijk de laatste tijd, lekker jezelf zijn, dan vallen ze op je.

lieve lieve schat! hij vindt je leuk! dus tegen hem praten is niet zo moeilijk! hij vindt het vast helemaal leuk dat je hem hebt toegevoegd. praat gewoon over hetgeen waar je het leuk vindt om over te praten, en omdat hij al voor je is gevallen moet je (zoals MADEjong zegt) gewoon lekker jezelf blijven!

Okee, vanavond ga ik hem aanspreken, als hij er is :'D
omg ik word er nu al zenuwachtig van.

Hoi. Of iets dergelijks.

ik praat ook altijd over super random dingen! :'D dat is het leukste.

Waar ik het met mijn crush over had; BOOMHUTTEN BOUWEN XD

ik heb hetzelfde probleem, maar ik praat over de meest stomme dingen zoals : hey, ik haat dat wiskunde pw echt bla bla, gewoon random…
En nu heeft hij eindelijk door dat ik hem leuk vind! dus het komt vast allemaal goed!

Hahah hoe kwamen jullie daar opeens op? xD

Zie je wel, gewoon over random dingen praten en alles komt goed (of niet natuurlijk…) xD

@Watermelonfreak, ik weet het zelf niet eens meer. Volgens mij omdat ik na mijn examens toch zeeën van tijd heb, kwam hij op het idee om een boomhut te gaan bouwen. En toen kwamen we met ideeën wat we allemaal samen konden gaan doen in de vakantie =D

alles goeed, ga je nog wat leuks doen dit weekend ? Hoe gaat het op school?
vraag naar zn hobbies. Je weet nog bijna niks van hem, dus er is genoeg om over te praten ! =)
succes !

oepsie, dubbel :flushed:

Gewoon een keertje een gesprek aangaan, ik vond het zelf ook altijd moeilijk. Maar je moet op een gegeven moment denken van wat kan er nog mis gaan? Kan positief uitpakken en als dat niet zo is, is dat jammer maar dan gaat het toch niet tussen jullie klikken.

Waarschijnlijk weet je niet heel veel van hem, begin eerst een standaard gesprek (hoe zn weekend was, hoe het met hem gaat etc). Misschien schiet je dan iets te binnen van een leraar die hij ook heeft? Die misschien iets heel raars een keer heeft gedaan of die je echt niet kan uitstaan. Of vraag op welke sporten die zit, je kan bijvoorbeeld altijd beginnen als die op voetbal zit hoe zn wedstrijden gaan! Jongens houden wel beetje van opscheppen hihi.