Crush sms'en

Een paar weken geleden heb ik dit op girlsscene gepost:

Ik ben verliefd op een jongen ik zal hem nu B noemen.
Aangezien hij al een half jaar een relatie heeft weet ik dat ik hem eigenlijk moet vergeten, dat was ik ook aan het doen tot ik in augustus een sms kreeg van hem. We zijn allebei leiding van dezelfde jeugdbeweging. Die avond op kamp hadden we heel de tijd bij elkaar gezeten, met zijn vrienden en mijn vriendinnen erbij. Eigenlijk hebben we dus niet echt veel gepraat. Toen ik de volgende ochtend wakker werd zag ik dat hij om 4 uur gestuurd had: ‘slaapzacht! xx’. Ik dacht dat het voor iemand anders was, dus heb ik er niet echt op gereageerd.
Dit weekend was het leidingsweekend dus waren we weer samen. Toen ik wilde gaan slapen zei hij dat hij meeging, dus we gaan samen naar binnen en onderweg (we moesten wel een stukje wandelen) slaat hij zijn arm om mij. Als ik dan even later op mijn matras lig krijg ik weer een sms: ‘slaapzacht! mooierd!’ deze keer reageer ik wel en ik krijg nog een sms: ‘de waarheid moet gezegd worden’ even later :’ Ik had net wel zin om je vast te pakken, maar dat durf ik toch niet goed’ ik heb geantwoord en hij stuurde bijna direct terug : ‘dat is voor morgen als we nog eens met 2 zijn #onsgeheimpje
dat is er niet meer van gekomen maar toen ik terug thuis was kreeg ik nog een sms ‘geen moment meer met 2 gehad…’ dus het was wel degelijk naar mij bedoeld!
Ik weet niet wat ik hier nu mee moet, want ik ben verliefd op hem, maar hij heeft een vriendin en toch stuurt hij zoiets naar mij…
Ik ben trouwens 17 en hij is 19
jullie reacties waren toen dat hij moest kiezen tussen mij en zijn vriendin.
daarna heeft hij dus nog naar mij gesmst dat hij vind dat ik mooi ben en ik echt fantastische benen heb…
(als ik het zo typ is het best raar, maar er ging een gesprek aan vooraf dus het viel best mee eigenlijk :p)

Nu was hij zaterdag op een feestje (waar ik ook was) een gemeenschappelijke vriendin zei plots tegen mij dat het uit is tussen hem en zijn vriendin, nu weet zij niet hoe het komt en ik dus ook niet.
Hij is heel de avond richting mijn groepje aan het kijken geweest terwijl hij met andere mensen aan het praten was, en mijn vriendin (die niet weet dat ik verliefd ben op hem) had hetzelfde gevoel. Dus hij keek echt. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen en hoe ik hierop moet reageren

Dankjewel als je dit gelezen hebt! Ik moest het ook gewoon ff kwijt :grinning:

Dit topic heb je toch al twee keer eerder gemaakt?

Het eerste deel heb ik inderdaad al eens gepost(1keer), maar het 2de stuk is eigenlijk een soort ‘vervolg’. Ik kon mijn oude bericht ook niet meer terugvinden om het daar gewoon op te reageren. (ik weet eigenlijk nog niet goed hoe dit werkt :s)

Als hij zo’n dingen tegen jou zegt als hij een vriendin heeft, wie zegt dan dat die dat niet bij meerdere meisjes doet en niet ook zou doen als hij een relatie met jou heeft.

Ik heb je vorige topic terug gevonden en voor je gesloten, zodat je hier verder kan.

En als hij echt geen vriendin meer heeft (wat ik toch eerst nog even zou vragen), dan kan je altijd hem weer beginnen te smsen. Hou er inderdaad alleen rekening mee dat hij dus nog wel een vriendin had toen hij de eerste keer zo naar jou smste en dat dat in een relatie echt niet oké is.

Dankjewel :slightly_smiling_face:
Ja ik heb er ook al over nagedacht dat hij dat inderdaad ook bij mij zou kunnen doen, daarom dat ik dus niet goed weet wat ik nu moet.