Crush reageert niet op 't 2e smsje. Wie weet raad?

.

Gewoon nog een berichtje sturen

Thanks voor het reageren!
Ja? Ik dacht zelf eraan om te sturen… ‘‘Heb je mijn vorige berichtje ontvangen?’’ Maar later dacht ik dat het misschien wel opdringerig overkomt.

Gewoon dat sturen, 't is niet opdringerig om dat na 2 dagen wachten te sturen.

Hm ik zou er even vanuit gaan dat hij het wel heeft ontvangen. Misschien kun je gewoon eerlijk zijn en toegeven dat je zit te wachten en je afvraagt waarom hij niet heeft geantwoord… en misschien vragen of het komt omdat je vroeg om wat bij te kletsen…
Het is direct, maar dan weet je waar je aan toe bent. En het laat dan ook zien dat jij echt wel geïnteresseerd in hem bent…

je kunt ook voorstellen andere gegevens uit te wisselen, (msn/facebook…) en op die manier eerst met hem praten…?

Ja dat was dus al een beetje een issue. Hij heeft geen Facebook of andere dingen waar ik hem op kan bereiken… Echt stom. Dat gaat veel makkelijker… Maar goed, het is inderdaad wel heel direct. En ik zou echt niet weten hoe ik dat het beste moet vragen… Iets in de zin van… ‘‘Ben ik te snel met de vraag of je wilt bijkletsen?’’… Thanks in iedergeval voor het reageren! :grinning:

Je bericht is weg, maarja succes ermee. =)

Beginpost weg, slotje.