crush praat weinig op msn..

Hoi meiden,

Ik zit met iets, waar ik me best wel zorgen om maak. Mijn crush en ik vinden elkaar leuk, maar we willen nog geen relatie. Ik heb zijn msn maar het probleem is dat hij daar nooit met me praat. Op school zegt hij altijd lieve woordjes en is hij heel grappig, maar op msn is het een beetje kortaf. Op alles wat ik zeg, zegt hij ‘oke’, niet eens een smiley erbij. Het lijkt wel alsof ik dan opeens met iemand anders praat. Het kan zijn dat hij ‘bezig’ is of iets, maar hij kan toch wel de moeite doen om iets te zeggen? Ik begin nooit het gesprek, want ik vind dat een jongen juist het gesprek moet beginnen. Áls hij begint te praten, gaat het meestal over huiswerk of een ander niet-boeiend onderwerp. Veel meiden hebben het probleem dat hij juist op msn veel praat maar in het echt niet, maar bij mij is het juist andersom. Wat kan het zijn, dat hij zo weinig praat? Alvast bedankt voor de reacties :’) …

xx

Dat kunnen wij eigenlijk helemaal niet weten. Sorry.

Msn is geen datingsite, spreek liever af in het echt. Je zult zien dat het praten dan al een stuk makkelijker gaat.

Je moet altijd vanuit gaan hoe een jongen tegen je doet in het echt.
Meeste jongens zijn totaal geen msn’ers/whatsappers/bellers/etc. Dus het is redelijk normaal als hij kortaf doet, heeft verder niks met jou temaken.

Maak je geen zorgen :slightly_smiling_face: Zolang hij in het echt gewoon aardig doet is er niks aan de hand.

misschien is hij niet iemand die veel smileys gebruikt :slightly_smiling_face: En sommige mensen vinden het niet prettig om niet real life te praten. Meestal is het trouwens andersom ;p

Probeer trouwens eens niet een gesprek te beginnen, misschien begint hij dan wel een keertje.
Had ik ook met een jongen, als ik veel moeite deed dan deed hij kortaf en begon hij geen gesprek, maar zodra ik niks zei begon hji juist een gesprek en deed hij enthousiaster.
Maar niet elke jongen is hetzelfde natuurlijk.

Het kan toch zijn dat hij niet zo voor msn is? Zolang hij maar in het echt lief doet.

Er zijn hier echt ontieglijk veel topics over geweest :’).
Maargoed: jongens kunnen nou eenmaal erg kortaf over komen op dit soort dingen, en ze hebben het meestal niet in de gaten.
En het is toch goed dat dat in het echt niet zo is? Gewoon niet zo veel met hem msn-en en in het echt meer praten lijkt me. Wees juist blij dat het niet omgekeerd is.

Sommige mensen zijn gewoon zo op msn/sms wat dan ook. Ik ben zelf ook niet de gezelligste op ping/whatsapp, ik ben dan gewoon droog ja, kan toch?