Crush ouder dan broer

Heey, ik ben de laatste tijd met een jongen ‘bezig’ van 17 en zelf ben ik 14…
Het probleem is dat mijn broer (16) altijd erg goed op me past qua jongens en vriendinnen enzo, alleen nu is het probleem dat mijn crush ouder is dan mijn broer…

Wat moet ik doen?

Denk je dat je broer daar problemen mee gaat hebben?

Ik vind zelf dat leeftijd vrij weinig uitmaakt bij dit soort dingen. 17 en 14 is ook niet een enorm groot verschil.

En dus? :")

Ik zie geen probleem? Mijn vriend is 23, mijn broer is net 20.

Dat is ook bij mijn zus. Mijn broer is 19 en haar vriend is 20.
In het begin ( soms nog steeds ) deed hij daar heel moeilijk over. Maar uiteindelijk neem je een relatie voor jezelf en niet voor je broer.

Het is dan toch jouw vriendje en niet die van je broer? Dus het gaat er toch om of jij het geen probleem vind dat hij dan net iets ouder is dan je broer…

Gewoon lekker blijven afspreken met je crush. En als je broer er wel moeilijk over doet, dan moet ie dat zelf weten, jij moet doen wat jij wilt!

Leuk dat je een jongen leuk vind maar pas wel op, jongens van 17 kunnen heel andere dingen willen dan jij zelf. Maar als jullie echt verliefd zijn en het voelt goed dan moet je er voor gaan!! :sunglasses:

Het hele onderwerp seks is niet eens ter sprake gekomen in dit topic…

ik zie het probleem niet echt…

ik weet niet waar jij het over hebt? Jongens hoeven niet persé 17 te zijn om ‘andere dingen’ te willen. Er zijn gasten van allerlei leeftijden die dat doen. En haar vraag ging daar ook niet eens om…

Ik snap je wel wat. Mijn zus is 3 jaar ouder dan mij, en mijn crush/vriend/scharrel is 4 jaar ouder dan mij. In het begin had ik echt zoiets ‘‘Zo meteen kiest hij voor haar, omdat zij qua leeftijd meer bij elkaar liggen.’’ Nu zal dit bij jou niet snel het geval zijn denk ik, maar oke :cold_sweat: Maar het kan prima hoor!

geen zorgen om maken, zal weinig uitmaken

Jezus sorry hoor, wat ik daarover zei was alleen bijzaak en goed bedoeld advies. Bovendien zeg ik daarna dat als het goed voelt er geen probleem is.
Kom zelf eerst maar eens met een goed advies voor je anderen gaat bekritiseren.

Ze heeft wel gelijk…

:slightly_smiling_face:

Ik ga stiekem een beetje meeliften op jou onderwerp zodat ik geen nieuw topic hoef te openen,
Ik heb namelijk een beetje het zelfde, alleen ben ik jonger dan zijn zusje. Ik ben 17 hij is 19 en zijn zusje is 18. Zijn zusje is degene die moeilijk doet. Kan dit wel of moet zij niet zeuren? Ik weet best dat t om ons draait en niet om haar, maar toch