crush op vriend van mijn zus?

hee!

ik zit op dezelfde school als mijn zus en ze ging me aan haar vrienden voorstellen toen ontmoette ik R. hij zit bij haar in de klas.
na de ‘ontmoeting’ heb ik hem toegevoegd op hyves&msn en praat ik af en toe met hem , ik vind hem wel leuk maar durf niks te ondernemen …
als hij mij niet leuk vind ofwat dan ook , en hij vertelt het aan m’n zus enzo schaam ik me best wel erg! (en er is een beetje een leeftijds verschil)
moet ik het nu maar gewoon laten?

Ik heb zó geen zin serieus te reageren.
Er moet een algemeen topic hierover komen.

Misschien kan een vriendin van je op een onopvallende manier achterhalen of ie je zit zitten?

ik dacht door de titel dat je het vriendje van je zus leuk vond x]
blijf gewoon met m praten, dan kom je er wel achter wat hij van je vindt?

Ik heb een relatie met een vriend van mijn zus, en hij is twee jaar ouder als mij!
Als je echt iets voor hem voelt hoef je je niet te schamen dat je zus het te weten komt en zou ik zeggen… ga ervoor :wink:
Vraag bv aan je zus of jij en een vriendin van je eens mee mogen met haar vriendengroep, dan kan je ze beter leren kennen en wordt je zus het idee gewoon dat jij ook met sommige van haar vrienden goed omgaat!

dat dacht ik inderdaad ook…
maar ik denk dat je gewoon actie moet ondernemen, je kiest er toch ook niet bewust voor dat je hem leuk vind…
het overkomt je, je zus hoeft daar opzich niet moeilijk over te doen

Je kan toch ook gewoon vragen aan je zus wat voor jongen het is en des noods of ze wil achterhalen wat hij voor je voelt? Zou ik echt wel doen voor mijn zusje =)
En als je niet echt een leuke band hebt met je zus ofzo, moet je gewoon het gewoon heel subtiel vragen.

Oops.-

haha dat dacht ik ook!

haha ik ook xD

wat is het leeftijdsverschil dan? Over het algemeen is het best wel not done om met vrienden van je broer of zus te gaan, maargoed, ik zou me daar eigenlijk ook niks van aantrekken;)

ik ben 13 en hij is 15.

up

'vind m’n zus vast super not
naja alsof ik ever met hem thuis ga komen… :frowning_face:
btw m’n ex was 16 niet dat dat veel zegt.

Je kan 'm best gewoon leuk vinden. Beetje met 'm praten en zien wat er komt. Misschien wel niks, maar dan kom je wel iemand anders leuks tegen.

Weet je wat ik dacht? Dat jouw crush verliefd was op de vriend van je zus. :’’’’’]

ik denk niet dat je zus het echt erg zou vinden. Als het een vriend van haar is is ze vast blij als hij een vriendinnetje heeft en ze vind het ook vast leuk als jij een vriendje hebt.

ik denk dat je hem eerst beter moet leren kennen.
en zeker weten dat jullie elkaar heel leuk vinden voordat er iets gebeurd.
want je zus vind het waarschijnlijk niet super, en als het niets word is het voor jou natuurlijk ook ongemakkelijk. dus wees er eerst heel zeker van.