Crush op onbekende

Haaaii,

Ik vindt al een tijdje een jongen bij mij op school leuk. Hij zit net als mij in het vierde jaar. Ik ken hem verder niet, en ikweet dat het enigszins raar is. Maar ik wil in ieder geval proberen hem te leren kennen, rn misschien bloeit daar wel iets moois uit dan! Het probleem is alleen dat ik niet goed weet hoe ik hem moet leren kennen. Heeft iemand misschien een idee?

Ohjaa en mijn vriendinnen kennen hem ook niet goed, dus daar heb ik ook niets aan hahah
En hij heeft geen fb of twitter dus dat is ook geen optie :frowning_face:
Trouwens sorry als er al een forum hierover is!

In ieder geval bedankt! :slightly_smiling_face: xx

Zoek uit hoe hij heet en voeg hem toe op social media! Like zijn status op fb enzo.
Probeer er voor de zorgen dat je hem vaker tegenkomt! Zie je op twitter dat hij die avond gaat stappen? Dan ga jij ook! Zorg dat je met hem in contact komt, je kunt ook tegen hem praten op fb! Wat ik altijd doe, is zeggen dat zijn berichtjes niet meer binnen komen op mijn mobiel via fb, en dat whats app misschien wat handiger is en dan geef ik mijn nummer of ze vragen hem, werkt altijd :slightly_smiling_face:

Je kunt ook vragen of je hem misschien ergens van kent (ookal is dat niet zo). Bijvoorbeeld dat je bij hem op de basisschool hebt gezeten ofzo, waarschijnlijk zegt hij dan nee. Vraag dan verder, ooh hoe heet je dan? Grappig ik dacht dat ik je ergens van kende, ik heet trouwens … en voila je hebt een gesprek. En dan contact proberen te houden!

Dankje voor het goede advies hahaha! Maar helaas heeft hij geen fb of twitter:( maar i kan het andere advies wel proberen! :slightly_smiling_face:

dat kan ook de verkeerde kant opgaan, straks denkt ie dat je een of andere stalker bent ;p

Heeft iemand anders nog advies? xx

Mhhh wel lastig dat hij geen facebook of iets heeft, want in real life op hem afstappen kost wel iets meer lef. Maar als je echt ware liefde tussen jullie ziet moet je dat er maar voor over hebben! Dus stap een keer op hem af met ‘ben jij … niet? Oh dat dacht ik, je lijkt erop. Hoe heet jij dan?’.

Loop een keer per ongeluk tegen hem op, heb je meteen een reden om tegen hem te praten!

Okee, ik ga het denk ik gewoon proberen! Ohh ik vind dit echt heel eng! xx

Ik had ook een crush op een “onbekende” op mijn school. Ik durfde ook nooit wat te doen en na 2 jaar durfde ik eindelijk wat te doen. Ik stapte op hem af en vroeg of hij diegene was die mij wiskunde bijles zou geven. Ja, echt een idioot iets, maar ik MOEST gewoon iets doen, omdat ik hem zo graag wilde leren kennen. Hij natuurlijk: “heh? Nee hoor, ik ben eerlijk gezegd ook niet goed in wiskunde.” Toen hadden we uren gekletst, nummers gewisseld en we hebben nu zo’n 10 maanden een relatie. :slightly_smiling_face: dus mijn advies is: zorg er gewoon voor dat je met hem in contact komt… Ja klinkt gemakkelijk, ook erg jammer dat hij geen twitter heeft of wat dan ook, maar gewoon in ieder geval wát doen! Ik wens je heel veel succes!

Awww dat is echt leuk! Ik ga het gewoon proberen, hopelijk durf ik het ook, en misschien lukt het wel ! :slightly_smiling_face:
Heb je hem later verteld dat je heb al eerder leuk vond?
xx

Ah ik had precies hetzelfde! Ik heb eerst alleen maar oogcontact gemaakt voor een maand ofzo haha, ik was super bang… Gelukkig kwam het van twee kanten en toen zei ik uiteindelijk in een opwelling ‘hoi’ toen ik langsliep en hij zei ‘hee’!! haha het klinkt super lame maar ik vond het zooo leuk!
Daarna begon hij (wel op fb helaas…) tegen me te praten omdat hij me niet op school had gezien maar het duurde niet lang voordat hij op school naar me toe kwam om gewoon te praten en om iets afspreken :slightly_smiling_face:
Wel jammer dat het niks is geworden maar het was echt een overwinning voor mezelf om tegen hem te praten haha. Dus je moet gewoon een keertje hoi zeggen, niet meteen een gesprek verwachten maar gewoon begroeten. Succes!

Het is echt leuk om te horen dat andere mensen hetzelfde hebben gehad! Ik voel me nu iets minder wanhopig hahaha!

Zit met hetzelfde probleem ongeveer.
Als ik jou was zou ik beginnen met ‘hallo’ te zeggen en zo telkens opbouwen tot een gesprek.
Als ik de mogelijkheid had om te praten, dan had ik het al lang gedaan… (zeg ik nu wel haha, maar als hij echt voor me zou staan dan durf ik vast niet meer.)

Hahaha jaa! Ik vertelde het na 2 maanden ofzo van dat ik hem altijd al wilde leren kennen, en het me gewoon twee jaar duurde om eindelijk eens actie te nemen. Zijn reactie: “heh, serieus? 2 jaar?! Een speciaal meisje vond me al 2 jaar leuk en nu is er wat pas van gekomen?! Waarom was het niet veeeeel eerder gebeurd!” Maar inderdaad gewoon proberen en er voor te gaan… En ik snap echt dat je echt veel moed bij mekaar moet rapen, omdat het natuurlijk eenmaal je crush is ja! Nogmaals veel succes hihi xxx

Aww dat is echt zo lief!! Ik wil ook zo’n vriendje! Dankjewel! Ik ga al mijn moed verzamelen wat wek een week gaatduren denk ik haha,en het doen! xx

Zo te zien komt het goed meid! :slightly_smiling_face:

Ik hoop t ! Hihixx

Haha dat is echt een leuk verhaal. Heb je hem nu ook verteld dat je hem eerst 2 jaar stiekem gestalkt hebt? :slightly_smiling_face:

Ik hoop ook dat die jongen net zo lief is als mijn vriendje, want dat bof je ook! hahaha neem je tijd hoor… Alleen niet twee jaar he! Dat beloof je me :slightly_smiling_face: xx

Had ik ook gedaan! Ah geloof me, als ik nu terugkijk, schaam ik me gewoon dood… Ik had zelfs zijn rooster uitgeprint en toen in mijn agenda geplakt, zodat ik kon zien waar hij steeds zat, om hem dan zeg maar tegen te komen op de gang. Ook zag ik hem een keer fietsen naar huis en volgden mijn vriendin en ik hem tot zijn huis. Ik was serieus van plan om het nooit aan hem te vertellen, want kijk hoe gestoord en eng ik deed! Maar ik had het uiteindelijk wel gedaan en hij lachte zich echt rot toen en ja… Hij lacht er eigenlijk nog steeds om, maar alsnog… Ik vind mezelf echt heel erg toen hahahaha. Gelukkig had hij toen niks gemerkt van mijn gestalk :slightly_smiling_face: