Crush op msn

Ik vind een jongen heel erg leuk, en ik heb sinds deze week zijn msn. We hebben drie keer gepraat, eerste keer kort en niet super leuk, tweede keer geweldig en 3 uur (tot kwart voor 3 's morgens) en derde keer vier uur lang maar wel iets minder gezellig. Soms vielen er stiltes, en soms was ie kortaf. Alle drie de keren is hijzelf begonnen met praten.

Nu wil ik weten: hoe kan ik zijn aandacht vast houden? Hoe houd ik het spannend? Hoe zorg ik ervoor dat hij het gesprek wil beginnen? Hoe zorg ik ervoor dat hij me leuker gaat vinden? Hij prate die laatste twee keren best lang en is zelf begonnen, betekend dat iets?

Hoe je het spannend houd in een msn-gesprek?

http://media.tumblr.com/tumblr_log0bfVkI41qdn4gv.gif

‘Hij prate die laatste twee keren best lang en is zelf begonnen, betekend dat iets?’
Eh, misschien verveelt ie zich gewoon?

Mja, probeer in ieder geval geïnteresseerd over te komen (naar wat hij te vertellen heeft), zorg voor een goede afsluiting van een gesprek (zodat hij de volgende keer weer een gesprek met je aangaat) en wees gewoon jezelf!

Over MSN kan iedereen nadenken voor 'ie iets zegt, en hoeft 'ie z’n gezicht niet te laten zien. Je kunt over van alles kletsen, zonder dat het echt diepgang krijgt of ook echt iets betekent. Met goede vrienden MSN ik soms ook 4 tot 5 uur lang - wat nogal levenloos klinkt, nu ik het zo zie. Niet vaak, maar soms heb je van die winterdagen …
Back to the subject: ik zou hem vragen een keer iets te gaan doen. Niet per se een date, maar gewoon uitnodigen met jou + gezamenlijke vrienden iets leuks te gaan doen. IRL is alles namelijk toch stukken leuker en makkelijker dan op MSN c:
MSN is meer voor het ‘algemeen kennis maken’, daarna volgen de echte stappen. In het echte leven.

pfff dat je na 3 keer praten op msn al een crush op iemand kan hebben

Yeah. Als hij echt interesse in je heeft dan vraagt hij je om met hem af te spreken.