Crush op mijn docent

Nevermind

…Hij knuffelt met leerlingen.
Sorry hoor, maar ik ga hem toch echt een pedofiel noemen. Arme kinderen van hem. Gatverdamme zeg.

De leerkracht kan hiervoor gestraft worden omdat je minderjarig bent…

ehh, een gewone knuffel, daar is niets mis mee.

We houden dit ook verborgen hé.

Knuffelen doe je niet met leerlingen. Whatsappen ook niet en je hangt ook niet met leerlingen in je lokaal na schooltijd. Hij is hartstikke fout bezig ook al zie jij dit niet zo, maar dat komt omdat je nu niet logisch kan nadenken, omdat je ‘verliefd’ op hem bent. Ik zou naar een ander vertrouwenspersoon toe gaan en dit allemaal vertellen. Dit klopt niet.

ik geloof dit niet eens eigenlijk

Nog een hint dat dit erg verkeerd is

Als er met een gewone knuffel niets mis is, waarom het dan verborgen houden? Ben je nou echt zo blind of wat? :’)

Ik ben vaak niet alleen na schooltijd. Plus dat ik hem ook niet zie als een docent na schooltijd, eerder een vriend.

Hij is getrouwd en heeft kinderen gaat er niks rinkelen

We houden knuffels ook niet verborgen, maar het feit dat we elkaar leuk vinden…

Opsluiten die hap

:dry:

Dit kan gewoon niet. Een leerkracht hoort professioneel te zijn. In wat voor verknipte wereld leven wij? :flushed:

De harde waarheid.

Een toekomst met een leraar is haast onmogelijk. En zeker als hij 2 kinderen heeft. Laat het gewoon los want je wilt toch niet de relatie van iemand anders verpesten met je domme hoofd. Ik heb veel van deze verhalen gelezen en geloof me ze houden niet lang vol. Je bent nog jong en er is genoeg vis in de zee. Mochten jullie een geheime relatie krijgen dan kan dit zijn job kosten als jij minderjarig bent.
Dit is verkeerd en gevaarlijk. Luister naar je hersenen en niet je hart

Ik hoop dat dit helpt :slightly_smiling_face:

Mijn onderschrift bewijst zich maar weer eens…

Idd. Al kan ik op zich dat er liefde tussen 2 personen ontstaat nog wel enigzins voorstellen maar dat je leerlingen knuffelt uberhaupt

Denk jij er serieus over na om als 15 jarig kind te proberen een volwassen huwelijk uit elkaar te trekken voor je ‘verliefdheidje’?! Sorry, maar hoe egoïstisch kun je zijn. Ja, die man is niet goed bij zijn hoofd, maar sowieso blijf je van iemand met een vrouw en kinderen gewoon af. Meld hem bij de directeur of weet ik veel waar, maar negeer hem voor de rest.