heey,
Ik zit in de derde klas en heb een crush op een jongen die bij mij in de klas zit.
we hebben vaste plekken maar in het natuurkundelokaal (waar wij 2 keer per week les hebben) zijn de tafels anders ingedeeld en zit ik dus achter hem. Onze natuurkundeleraar is best chil en we mogen van hem best veel als we maar op de uitleg letten in het begin van de les.
oke hier komt het hele punt van mijn verhaal;
vrijdag het 8ste uur hadden we natuurkunde en ik had mijn boeken en bril alvast uit mijn tas gehaald en op mijn tafel gelegd. voordat de les begon was ik aan de andere kant van de klas nog ff met een vriendin aan het kletsen, toen ik terug naar mijn plek liep lag zijn bril in mijn brillendoosje en had hij mijn bril op. dus zette ik zijn bril op en ben naast hem komen zitten op mijn tafel. we zijn de hele les naast elkaar blijven zitten maar hebben wel weer van bril omgewisseld na een tijdje. later toen we aan het huiswerk mochten werken van den leraar liet hij zien dat hij dat spelletje kon een mes en je vingers maar dan met een schaar. een meisje pakte de schaar af en hij wilde hem terug pakken en toen pakte ik zijn pols vast en toen keek ie me iets langer dan normaal aan (of ik verbeelde het me) we hebben die les ook nog een beetje gekletst en een van zijn vrienden had zijn bril opgezet en gaf die toen aan mij en ik heb toen de bril van mijn crush bij hem opgezet.
ik weet niet of hij gewoon gezellig wilde doen of misschien wat in mij ziet. en hoe kan ik nu verder contact maken en wat flirten misschien, zonder dat het te opdringerig is? want een ander meisje uit mijn klas die deed een tijdje heel stalkerig en opdringerig tegen hem en dat vond hij helemaal niet leuk. (dat weet ik omdat hij dat zij tegen een goede vriendin van mijn waarbij hij in het zwemteam zit.) ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik vind hem namelijk al best lang leuk, maar ik ben gewoon verlegen enzo.