crush op jongen uit mijn klas >> schoolfeest

heey,

Ik zit in de derde klas en heb een crush op een jongen die bij mij in de klas zit.
we hebben vaste plekken maar in het natuurkundelokaal (waar wij 2 keer per week les hebben) zijn de tafels anders ingedeeld en zit ik dus achter hem. Onze natuurkundeleraar is best chil en we mogen van hem best veel als we maar op de uitleg letten in het begin van de les.

oke hier komt het hele punt van mijn verhaal;
vrijdag het 8ste uur hadden we natuurkunde en ik had mijn boeken en bril alvast uit mijn tas gehaald en op mijn tafel gelegd. voordat de les begon was ik aan de andere kant van de klas nog ff met een vriendin aan het kletsen, toen ik terug naar mijn plek liep lag zijn bril in mijn brillendoosje en had hij mijn bril op. dus zette ik zijn bril op en ben naast hem komen zitten op mijn tafel. we zijn de hele les naast elkaar blijven zitten maar hebben wel weer van bril omgewisseld na een tijdje. later toen we aan het huiswerk mochten werken van den leraar liet hij zien dat hij dat spelletje kon een mes en je vingers maar dan met een schaar. een meisje pakte de schaar af en hij wilde hem terug pakken en toen pakte ik zijn pols vast en toen keek ie me iets langer dan normaal aan (of ik verbeelde het me) we hebben die les ook nog een beetje gekletst en een van zijn vrienden had zijn bril opgezet en gaf die toen aan mij en ik heb toen de bril van mijn crush bij hem opgezet.

ik weet niet of hij gewoon gezellig wilde doen of misschien wat in mij ziet. en hoe kan ik nu verder contact maken en wat flirten misschien, zonder dat het te opdringerig is? want een ander meisje uit mijn klas die deed een tijdje heel stalkerig en opdringerig tegen hem en dat vond hij helemaal niet leuk. (dat weet ik omdat hij dat zij tegen een goede vriendin van mijn waarbij hij in het zwemteam zit.) ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik vind hem namelijk al best lang leuk, maar ik ben gewoon verlegen enzo. :flushed:

Wat klinkt dat leuk!
Heb je zijn nummer toevallig? Ik zou hem gewoon een whatsappje sturen, gewoon een gesprek beginnen, desnoods over school. Dat komt niet opdringerig over.
En verder is subtiel flirten een goede manier om te laten zien dat je het gezellig vind en iemand misschien wel ziet zitten.

Precies wat Marine zegt. Stuur hem een een appje. Ik begin vaak over iets wat er die dag is gebeurd. Mijn crush op dat moment was gevallen, en dat was het perfecte moment voor mij, ik vroeg wat er precies was gebeurd en zo raakten we aan de praat. Ook kun je, als jullie eenmaal echte goede vrienden zijn eens afspreken. Zo worden jullie closer.
Veel succes,
xx Kim

bedankt voor jullie reacties meiden :slightly_smiling_face:

ik heb zijn nummer, we hebben een groepsapp met de klas. maar ik vind het vreemd om zomaar een appje te sturen. we praten eigenlijk bijna nooit laatst was gewoon opeens dat we de hele les een beetje kletsten. ik heb het ook meer op echt face tot face praten.

maar hoe flirt je subtiel??

Dan is het toch niet gek? Jullie hebben laatste op school gekletst, dus vind ik dit juist een mooi moment om een appje te sturen. :slightly_smiling_face:

Hoe je subtiel flirt, net iets langer naar hem kijken, lief lachen naar hem en als jullie eens kletsen hem aanraken (Niet zo opeens, maar bijvoorbeeld als hij een grapje maakt en je lacht erom, dan even hem aanraken als je me snapt haha.)

Dat subtiel flirten ga ik sowieso proberen! (als ik durf)

Ik ben alleen bang dat hij heel raar vindt als ik opeens whatsapp (hij is trouwens niet zo’n whatsapp type), maar als ik een kans heb kan ik het proberen :slightly_smiling_face:. Misschien met kerstmis dat ik vrolijk kerstfeest ofzo stuur, doe ik toch elk jaar al naar al mijn contacten. Hoop dat daar een klein gesprekje uitkomt :flushed:

Dit is echt heel nieuw voor mij, ik heb nog nooit een vriendje of zo gehad :cold_sweat:

edit: spelfoutje (ben ik beetje allergisch voor, vooral als ik hetzelf doe :dry:)

wat doen jullie eigenlijk als je wilt dat je crush je ziet staan? sorry voor al mijn vragen, ik ben gewoon zenuwachtig

goed ik zou het gewoon even laten zo hoe het is en kijken hoe het gaat deze paar dagen nog, misschien in de kerstvakantie berichtje ofzo… als ik durf. thx voor jullie mening en advies meiden :flushed:

Voeg hem toe op facebook, en vraag zijn nummer. Als hij wilt weten zeg je gewoon:‘ik wil graag een groep van de klas maken’. heeft bij mij ook gewerkt. Als je dan zijn nummer hebt app je hem en zeg je dat je hem hebt opgeslagen. Als hij een beetje kortaf doen door bijvoorbeeld alleen oke te zeggen moet je het ff een weekje laten rusten. Daarna vraag je bijvoorbeeld of je nog huiswerk hebt voor iets. Als hij zegt nee of ja ga je gewoon verder met het gesprek. ‘Hoe gaat het, wat doe je enz.’

Good Luck!

Blijf contact houden…Misschien ziet hij je alleen als vriend maar het kan natuurlijk ook zijn dat ie wat in je ziet!

ik heb hem al op facebook en heb zijn nummer, we hadden meteen van het begin van het jaar al een klassengroep.

bedankt zal ik doen!

ugh, we hebben nieuwe plekken gekregen (bepaald door onze mentor, alsof we kleuters zijn ofzo…) voor na de kerstvakantie en hij zit naast zo’n meisje. Maar zij is altijd heel flirterig tegen alle jongens, ze doet dit wel bij alle jongens, maar bij sommige dan iets meer. Ik ben bang dat ze nu heel erg met hem gaat flirten :’’(

Updateje en nog wat tips gevraagd:

De laatste tijd wat meer contact gehad (voor mijn gevoel)
we moesten in auto’s ergens naartoe en hij kwam in de auto waar ik en een vriendin zaten zitten, ipv bij zijn vrienden. hele weg gepraat enzo. en laatst ook nog een heel tussenuur lopen praten (wel met anderen erbij) en ik ben erachter gekomen dat we beiden evenveel van voetbal weten; helemaal niets dus :cold_sweat:

Nu hebben we vrijdag schoolfeest en uit mijn klas gaan ik en 2 vriendinnen en hij met zijn vrienden. Nu zou ik wel graag een beetje willen flirten op dat feest (niet te opvallend, maar gewoon dat zijn aandacht wel een beetje getrokken wordt) wat zou ik doen?

Hij is gewoon zooo leuk en ik ben te verlegen :hammer:

xx

Ga er voor meid :upside_down_face:

iemand tips voor het schoolfeest :hugs:

gewoon een beetje uitdagend dansen?
Maak grapjes zoals ik kan veel beter dansen dan jij enz.

Dat zou ik doen :slightly_smiling_face:

Probeer en beetje opgcontact te maken en af en toe langs te lopen zodat hij je wel moet zien

Ik zou proberen oogcontact met hem te maken, wss staan we ook bij hem en zijn vriendinnen omdat we bij elkaar in de klas zitten.

vraag aan hem of je een pen of blaadje mag lenen voor aantekeningen ofzo en raak dan ( perongeluk ) zijn hand aan aan en kijk hem aan. :wink:

@loveyou
-Dans beetje bij hem in de buurt,

• kijk hem net even wat langer aan of probeer oogcontact te maken.
  • ga samen wat drinken halen.
  • gaan jullie fietsen, dan kan je vragen of hij je het laatste stukje naar huis kan brengen omdat je anders alleen moet en dan “bang” bent.

Succes meid hou ons op de hoogte :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: